Idėjos

Žmonės sako, kad jie turi idėjų. Jiems gerai. Pati idėjų turiu labai retai, nes beveik visada idėjos turi mane, savo darbų vykytoją. Aišku, man tas patinka, jos man įdomios, bet kartais, kai  vos ne dešimt kartų jų nuolatiniu baksonojimu (o jei taip pabandytum? o šitas ką? dar galima va taip.. o gal pabandom ir šitaip ir pan.) padarau tą patį, tik dar iš kitos pusės, ir dar kitaip, ir dar trečiaip, sakau joms – nebegaliuatsibodot.

Tos mane įkaite paimančios idėjos būna apie viską, bet dabar apie vieną megztinį. Tikras apsėdimas, nebegaliu dar ir dar bandyti, keisdama raštus, siūlus ar dar ką. Tai papasakoju pačią idėją, gal ji ką kitą apsės ir man bus ramu :)

Aš gi jau turiu tris dėvimus rūbus, dar trys ant virbalų. Visi identiški forma, skiriasi tik spalvos, bet taip veikia tos idėjos :))

Dar turiu įspėti, kad šitoms idėjoms nė motais tai, ką kalba taisykles žinantys žmonės, jos taisyklėmis nesidomi ir tikrai jų nesilaiko, ir net neįsivaizduoja, kaip galima laikytis taisyklių, išskyrus atvejus, kai vairuoji, ir ypač atvejus, kai kelyje esi su daug kitų vairuotojų, tada taisyklės visai gerai, bet tada nebūna idėjų.

Jeigu mėgstate taisykles, tikrai nelaukite ir nesiimkite megzti megztinio, nes nesigaus, nes reikia kažkaip kitaip viską platinti, kažkiek platinimo taškų žinoti ir t.t. :) Žodž, viską reikia daryti kitaip, negu man diriguoja idėjos!

Šiandien vėl labai tingiu, bet ryt-poryt tikrai tikrai tikrai prisiruošiu susitvarkyti tinklaraščio nuomos reikalus ir paleisiu gyventi tą paskutinį ryškesnį apsėdimą.

1 Comment

Filed under Istorijos, kaip nusimegzti, Kaip pasidaryti

One response to “Idėjos

  1. Rasa

    Laukiu nuotraukų! 😃 gal kaip tik užsikrėsiu…. visai gerai būtų, man idėjos labai pri šonă praeina paskutiniu metu..

Leave a Reply

