Kalėdų mainai

Rasos dovaną turbūt pamatysime vėliau dėl logistikos problemų, kitaip sakant, kalta aš, nes nenorėjau gadinti siurprizo, ir dovana tiesiog nespėjo iki jos atkeliauti Vilniuje, nors tikrai išsiųsta laiku :) tai tikėkimės, kad Rasos tėveliai jai persiųs dovaną ir mes kiek vėliau ją pamatysime, o gal net Rasa gaus dovaną tiesiai kalėdoms :)

Rasa, tikrai atsiprašau, ir nenusimink :)

Sąrašas

Vaida P. ir čia ir čia – dovana

Reda – dovana

Žaneta ir čia – dovana

Vaida B. – dovana

Dovilė – dovana

Rasa ir čia

Ilona ir čia

Karina – dovana

Sonata – dovana

Agnė – dovana

Lina – dovana

Giedrė ir čia – dovana

Kristina – dovana

Hana

Jurgita – dovana

Nykštukas – dovana

90 Comments

Filed under SWAP

90 responses to “Kalėdų mainai

  1. knitzone

    O kada tas burtus makaluojantis nykštukas ateis pasiimti savo dovanos?
    Ar nežino kur???
    Beje, kiekvienais metai vis augant siuntų, paliekamų MZ, skaičiui, siūlau pakabinti iškabą: GALTAUPAKELIUI (galima ir ŽIRAFOS). SIUNTŲ TAŠKAS (tokį skelbimą pamačiau prie mūsų gėlių parduotuvės)
    O kitais metais galima būtų įrašyti MZ prie partnerių, Ir renginys solidžiau atrodys

    • aiktu, man tikrai nereikia jokių dovanų, kažkaip labai nenoriu jokiausių dovanų, gal iki kių metų laikyk, gal tada norėsis? :))

      o dėl iškabos, tai tikrai žinok, vakar vos neteko vienai pirkėjai pas tave eiti daikto atsiimti, bet paštomatas šį kartą gelbėjo:))

    • tiksliai, labai gera mintis dėl PARTNERIŲ :))))

      arba “pagrindinis rėmėjas – MZ” :))

  2. Hana
    dezute

    įveikusi tech.kliūtis, dalinuosi reportažu. Gražesnės Daivos kūrinio nuotraukos yta darytos jos pačios, kitame jos įraše.
    Žiemą gerai, žiema būna Kalėdos:)

  3. Reda

    Neįtikėtina, bet Kalėdos tęsisasi: http://siltikrastai.blogspot.fr/2014/12/swap-kaledos-isisiubuoja.html. Taip gąsdinausi, kad Nykštukas neužtrumpintų kalėdinių mainų ne laiku ir ne vietoje, o jis kalėdinis šaunuolis dar ir sau dovanų spėjo susivairuoti..
    Dar truputis ir iš gerumo sprogsiu :)))

  4. Hana

    Gavau DOVANĄ:) Netgi dvi:)) susitikau su dienos šviesa ir nufotografavau. Dabar liko tik su kita technika susitvarkyti..
    Dovana labai labai džiaugiuosi. Kiekvieną dieną einu kaip su karūna.
    Kadangi dėl įvairių techninių nesklandumų repportažo teks palūkėti, bandau pradžiuginti nors ne savo nuotraukomis (deja tik ravelryninkems…)
    http://www.ravelry.com/projects/infusionn/scatness-tam
    Ačiū:)))

  5. Ir aš, ir aš JAU! Ir netgi nufotografavau šią tamsią dieną (jei laukčiau “pagados”, tai tikriausia kitais metais tik įdėčiau “reportažą” :D ). Ačiū labai, Hana, gražu, jauku, skanu ir šilta. O ko daugiau reik gruodžio pabaigoj ;)
    Ir Davai ačiū :)
    Va čia daugiau: http://viskopotruputi.blogspot.com/2014/12/kalediniai-mainai-christmas-swap.html

  6. lapai

    Kokios nuostabios visų dovanos! Ach, Kalėdos jau atėjo su trenksmeliu.

  7. Va kokia mano dovana: http://vaidaart.blogspot.com/2014/12/swap-early-christmas.html
    Apsiskelbiau visur – ir Flickr’e, ir FB, ir Google+, ir Twitteryje. Vat. Labai jau gerai tas SWAP’as…. :)

  8. upsa

    yay! mano-Zanetos dovana cia: https://www.flickr.com/photos/35791962@N08/sets/72157649304724930/
    kadangi skaipe nebuvo nieko, is ko galeciau uzbeveiksavikaina issinuomuoti blogeli, teksta skaitykit po nuotraukomis:)

  9. Žana

    Ačiū :) Agne, šiandien gavau Tavo dovaną :) Viskas patalpinta internete su foto ir nuoširdžia padėka :) (flickr`e prie albumo SWAP 2014 spausti see more…)
    Gražių ateinančių švenčių :)

  10. upsa

    Gavau!!! širdingiausias ačiū Žanetai už kaledinį jausmą. Kai tik bus šviesos,- viską sufotografuosiu:) su salyga, kad nesurysiu valgomų dalių:/

  11. lapai

    O mano reportažas jau yra! :) Hei ho Kalėdos

  12. Ir aš jau gavau, ir aš jau gavau :)
    Tuoj eisiu pakuoti!

  13. Aš irgi jau gavau! Dar neišpakuota, dar visos staigmenos laukia. Ir jūs palaukit reportažo :)

  14. Mano dovanos jau irgi sukeltos į blogą :)

  15. Kaip aš čia neužsekiau mainų organizavimo šiais metais. ..

  16. Jau jau jau, ką tik sudėjau visas nuotraukas. NEREALI dovana, Rasai dideliausias dėėėėėkui.. Daivut, ačiū darsyk už orgazavimą

  17. Hana

    Daivut, nepyk:) Čia gi perfeksionisčių būrelis:)) (visos kartelės labai aukštai)o ką prie tokio “dienos” apšvietimo galima išspausti iš fotoaparato??

    • aiktu, nepykstu:)) man tik labai labai smalsu :))) aš čia tik zyziu :)

      (o šiaip tai suprantu, kaip sunku nufotkinti ir pristatyti, labiausiai dėl to ir nenoriu dalyvauti gal) :))

    • šiaip tai aišku, kad geriau palaukti, negu bet kaip bet kur nufotkinti, kad net nebūtų įmanoma suprasti, kas per daiktas :))

      nu, einu nutrinsiu zyzimą:)))

  18. Aš gavau visą diiiiiidelį maišą! Tik grįžus iš Kokono mugės šeimyną pavalgydinau, jau visai aptemo – tai jumi leidus ryt nufotografuosiu ir pasigirsiu

  19. gavau gavau, pašte prastovėjau gal 40min, bet spėjau paimti,
    JIS fantastiškas, laukite pasistengsiu kuo greičiau pasirodyt:)

  20. net išbėgau pašto dėžutę patikrint… :D

    • haha…mane tokia panika sujamė:))) staiga pagalvojau, o gal tavęs niekam nepaskyriau, nes niekaip negalėjau prisiminti, kas tau dovaną daro, o katinai eilinį kartą pavogė lapelį su sąrašu :))) bet besiblaškydama panikoj ir ieškodama lapelio prisiminiau…paskyriau, gausi dovaną :))

  21. Reda

    Aš gavau dovanų!!!! Einu pakuoti, fotografuoti, pakrykštauti ir t.t.

  22. jau gavau ir aš :) greitu metu sukelsiu į blogą ;)

  23. knitzone

    Jau gavau!!! Ačiū širdingiausias Dovilei – nepaprasto gražumo dovanos!!!
    Ryt prieš darbą pasistengsiu viską sudėti:)

  24. Ir aš norėtau…. :) Blogą turiu, tik truputį apleidau ir sakau sau, kad geriau pamegzti, negu bloginti be įkvėpimo. Juolab, kad dar ir ravelry kartais reikia ką nors įkelti… Bet tai būtų nebloga proga atgaivinti blogą truputuką :)
    http://www.viskopotruputi.blogspot.com
    p.s. buvom susitikę pas Sonatą pirmadienį, aš bėdojausi dėl karoliukų testuojamai skarai…

  25. Ale kai pasižiūri į dalyvius, tai jau net nedrąsu darosi….

  26. upsa

    Miaaaaadzhik? ainam?

  27. Labai noriu dalyvauti :-)
    Agnė pažadėjo mane prižiūrėti ir neleisti išklysti iš doros kelio….

  28. Registruojuosi ir aš. Galima? ;)

  29. vaide

    Oh, sudalyvaučiau!

  30. Reda

    Aš irgi, aš irgi noriu į Kalėdinį laivą!!! Tik iškart prisiduodu, kad yra tam tikra rizika nuvižlot į nedėkingų karvių teritoriją, nes iš kalėdų senelio užsiprašėm.. ot ir ne veršiuko, o nykštuko :). Bet geriau pagalvojus, juk visai nebūtinai visi kalėdiniai džiaugsmai turi užgriūti tą pačią dieną. Ar priimsit mane tokią tik 98% patikimą, bet labai sąžiningą?

  31. Žana

    Skaitau kasmet su malonumu apie šiuos mainus ir šiemet norėjau pasiklausti, ar gali prisijungti nauji dalyviai. Buvau nustebusi ir jau išsigandusi, kad nebus, nes paprastai turbūt nuo rugsėjo jau prasidėdavo šis sujudimas. Puiku, kad ir šiemet tie mieli žmonės raginti pradėjo :). Išsidrąsinau parašyti, nes per tuos kelis metus subendraujame internete , o MZ Sonata ir Rasa matė mane gyvai ne kartą. Apie mainus skelbčiau labai nuoširdžiai ir su foto Ravelry, Zanetta. Jei tai tinka ir nauji dalyviai galimi, labai džiaugsiuosi prisijungdama, o jei kažkokios priežastys- ir ne…, tai smagiai ir toliau tik stebėsiu :)

    • Žaneta, tikrai galėtumėte dalyvauti, jeigu užsiregistruotumėte Flickre arba susikurtumėte blog’ą. Ravelry netinka, ten reikia būti prisiregistravusiam, o dalyvauja tikrai ne vien mezgėjos :)
      Jūs tiek daug papasakojate prie savo mezginių, būtų labai geras blog’as :))

      • Žana

        Nieko tokio, suprantu dalyvių susitarimą ir jį gerbiu.
        Taip, dėl blog`o ar pan. tikrai nuo jų pradžios buvau paraginama rašyti, temų apstu – kelionės, mezginiai, sportas, maistas, gyvenimiški patarimai, gėlės ir lauko augalai, vaikai, vyrai ir moterys, profesinės temos … ir dar būtų ištisos istorijos apie kaimynų katiną, kuris šiemet jau galbūt galvoja žiemoti pas mus… Gal dėl to ir nerašau, nes tada TAM viskam stipriai sumažėtų laiko, jei nuoširdžiai gražiai viską parašyti ir į komentarus atsakyti. O dabar prisijungimas būtų dirbtinas. Smagių Mainų, jei vis gi kažkas keisis, ir mano Raverly, nesidubliuojantis su blog`ais ir kt., tiks, mielai lauksiu atsakymo ir pateiksiu duomenis :)
        Sėkmės :)

      • knitzone

        Aš irgi labai laukčiau Žanos blogo, nes tiek knygų perskaičiau mezginiais gėrėdamąsi ir komentarus skaitydama..:)
        Norėjau tik padrąsinti, kad jei blogas užima tikrai daug laiko, prisiregistravimas Flickr, kur gali kelti nuotraukas, tai ir nemokamas (iki tam tikro kiekio), ir tikrai nieko neįpareigojantis, ir laiko daug nevalgantis…:)

      • aš irgi nepaleidžiu Žanetos :)) net blogą galima turėti tik kalėdiniams mainams :))

      • knitzone

        O gal net puikus pretekstas dabar tam blogui pasėti, nežinia, kad gali išdygti;))

      • Žana

        Ačiū už smagius komentarus, ačiū, kad abi skaitote, kur ir ką aš rašau :), ir smagu, kad visada galiu pasitarti :)
        Sėkmės :) ir mielo švenčių laukimo :)

      • aš irgi laukčiau Žanos blogo :)

      • Hana

        Turėčiau patikrinti, bet Ravelry skelbiant tikrai buvo/ yra galimybė skaityti be registracijos. Žanai tuomet reikėtų tik tą linką kur ‘prisegti’.

      • Žana ką tik susikūrė Flickr paskirą :))

  32. Kaip tik šįryt pagalvojau, kad jau metas :))))). Su tokia šiluma prisimenu užpernykščius mainus… ir rašausi šiemetiniams

  33. aš irgi jau laukiau, su džiaugsmu dalyvausiu:)

  34. rasosmeskiai

    Nedrąsiai ir aš beldžiuosi į mainų programą. Niekada dar to nesu dariusi,bet ech, kaip gera gauti dovanas ir nemažiau gera jas dovanoti. Net seilė jau nutįso vien tik galvojant apie tai. Tikrai pasidalinsiu visu gautu gėriu (žinoma, per kompiuterio ekraną) ;)
    Taip sakant, I’m in ;) Laukit dovanos iš malūnų šalies ;)

  35. jau laukiau sito paskelbimo, jau laukiau, nes pernykstis mainu zaidimas suteiké nuostabiu ir nepamirstamu emociju :) ir jau patyliukais galvojau, ka dovanociau… tad registruojuosi su dziaugsmu ir pasizadu visu taisykliu laikytis.

  36. tai kokie čia dar klausimai, nesuprantu. aš, savaime suprantama, maniau, kad viskas vyks ir tiek.

  37. knitzone

    Aš taip pat labai noriu:)
    Prižadu televizoriaus dėžės neprikrauti (nes jos neturiu), o Hana tai gali ir nesivaldyti, bo man iš jos dovanos buvo praeitais metais džiaugsmo ilgiau nei pusmečiui, nu beveik iki kitų Kalėdų;)))

  38. registruojuosi :) pažadu dovaną išsiųst laiku, gautąja pasidalint savo dienoraštyje ir senos televizoriaus dėžės nekrausiu pilnos :)

Leave a Reply

