Dvi istorijos

Pirma

Užsukau šiandien į kažkokį nepažįstamą puskioskį sausainių nusipirkti. Buvom tik pardavėja ir aš. Paprašiau sausainių, pardavėja paėmė maišelį, bet tuo metu suskambo jos telefonas. Ji atsiprašė, kad turi atsiliepti, aš pasakiau, kad turiu milijoną laiko ir ji neskubėtų. Pardavėja atsiliepė, sekundę paklaUsė, ir ėmė kalbėti: ne, geltonosupės (mano vardas) nėra, ne, geltonaupė su manimi nedirba, ne, dirba kitaskažkoksvardas, ne, tikrai nežinau jokios geltonosupės, ne, tikrai, atsiprašau, pas mane yra pirkėja, viso gero.

Tada man sako: kažkokie nenormalūs skambinėja ir kažką nusišnekinėja, kažkokios geltonosupės ieško.

Pasvėrė ji man tų sausainių, išėjau iš to puskioskio, ir toks keistas jaumas – o gal ten man skambino? :)))

Antra

Einu miškeliu, pro mane prabėga dvi jaunutės mergaitės, bėgiotojos. Kalbasi bėgdamos.

Viena sako: jiems niekas neįdomu, dabar toks jų amžius, jie paaugliai, jiems niekas neįdomu.

Kita liūdnai atitaria: jooo, tiems paaugliams niekas neįdomu. jiems įdomiausia gyventi. daugiau niekas.

Hmm…pagalvoju, ir man, įdomiausia gyventi :)))

Bet ir vėl nieko nesakiau.

2 Comments

Filed under Istorijos

2 responses to “Dvi istorijos

  1. kaip gerai, kad Jiem nieko nesakei, o mum – parasei :)

  2. geros istorijos :) ypač antra :) tikra tiesa, kad įdomiausia, tai gyvent

Leave a Reply

