Atsargiai – įpročiai!

Šiemet mano balkone nebus nė vienos pelargonijos!

Nebus todėl, kad man nuo jų jau bloga. Mažiausiai dešimt metų sodindavau jas pavasariui atėjus. Ir šį pavasarį pagaliau pajutau, kaip esu lėtai nuodijama nesąmoningo įpročio.

Kaip visada, atėjus laikui ėmiau dairytis į pelargonijas, galvoti, kokias spalvas rinktis ir panašius dalykus. Bet taip vangiai, be jokio entuziazmo ar bent palaimingos ramybės. Tiesiog beveik per prievartą. Vejama reikalo ir tiek. Jau ir pernai panašiai jaučiausi, bet nesusivokiau. O šiemet staiga pajutau, kad apsivemsiu jei tą pat akimirką nepasitrauksiu nuo pelargonijų. Ir dar iškart supratau, kad visai nesvarbu, kad jos labai nekaprizingos, gausiai žydi iki pat pirmo sniego, pakenčia sausras ir lietus – man visai  nereikia visų tų jų “pranašumų” ir aš galiu sodinti bet ką, visiškai bet ką. Apsisukau ir ryžtingai išėjau:)))

O tada ir atėjo kūrybos džiaugsmas, rytais ėmiau važinėti į turgų, vaikščioti tarp sodinukų pardavėjų ir galvoti, svajoti, gal net planuoti. Man visad visad labiausiai patinka didžiulės laukinės netvarkingos žydinčios pievos, o balkone augdavo tai, kas nė kiek neprimena tų pievų :)

Bet šiemet tikrai turėsiu savo pievą, nes pagaliau atsikračiau lėtai veikiančio nuodo – įpročio.

va, čia pievos užuomazgos, kol kas :)

IMG_8393.CR2

 

IMG_8395.CR2

 

IMG_8396.CR2

 

IMG_8397.CR2

 

IMG_8398.CR2

4 Comments

Filed under Pagalvojau, Vaizdai

4 responses to “Atsargiai – įpročiai!

  1. …jei norisi žydinčių pievų, siūlyčiau užmesti akį čia: http://www.gardensillustrated.com/article/design/pots-pollinators Na ir ne tik čia, ši landšafto dizainerė man labai miela savo natūraliai atrodančiais pasirinkimais :) http://www.juliawylie.com/portfolio/farringdon-roof-terrace-london/

  2. Lauksiu tavo pievos vaizdų :)

    O pernykštės pelargonijos siunčia linkėjimus: žydi ir pas tėtį namuose, ir mano balkone (manosios jau po truputį ruošiasi važiuoti į kurortą – sodyboje gaus didelius vazonus ir žydės gėlynuose).

    • Agne, šiom dienom labai dėkingai prisiminiau tavo tėtį :))
      dar pagalvojau, o gal apkroviau žmogų niekam nebetikusiom gėlėm :)) o pasirodo – žydi! labai džiaugiuosi :)

Leave a Reply

