Vynas prie cepelinų

Na gerai, išliesiu širdį.

Numezgiau tokį didelį megztinį, tokį, kuris turėtų būti dėvimas ant striukės – dėl pašiltinimo ir gražumo. Kūną numezgiau, reikia dar rankoves numegzti. Nu va, ir dėl to megztinio jau kiek tai dienų nerandu ramybės. Maišiau ten Noro Kureyon ir Sirri siūlus. Viskas gerai, tas Sirri siūlas labai gražus, o dar labai šiltas. Bet aš jį sudryžavau su Noro Kureyon siūlu, ir kaip man dabar širdį skaudą. Negaliu žiūrėti į tą megztinį. Nors jis visai gražus, tvarkingas, kul’tūringas. Bet kai tik jį užmatau, nu kaip kokia strėle man kas į širdį. Ir tikrai ne Amūras. Ir tų rankovių negaliu megzti, bo tik paimu megztinį į rankas, man iškart mintis apie šventvagystę ateina. Kažkas apie tai, kad išniekinau Noro siūlus :))) Bandau apsimesti, kad viskas gerai, ir užbaigti. Bet negerai. Ir va taip jau kokią savaitę nerimstu, negalėdama įvardyti, kas negerai, ir kodėl man atrodo šventvagystė tuos Noro siūlus praskiesti kuo nors. Ir šian bevalgant avižų košę daėjo. Taigi tuos tokius visa kuo Ypatingus siūlus skiesti dryžiais kokiu tai nespalvotu kitu siūlu yra visiškai tas pats, kas ieškoti (ir, dar baisiau, – “rasti”), kuris vynas tinka prie cepelinų!!!

šakės, reikės ardyti arba taip ir kankintis kaskart apsirengus.

tuos cepelinus su vynu ne aš sugalvojau, bet čia kita istorija, ne mano.

atnaujinimas – problemos nebėr :))

P.S. Reikėjo nufotografuoti prieš išardant, tada visi būtų supratę, apie ką aš. Aš tik apie prastus skiedimo variantus ir tik savus. Patikėkit, tas buvo tikrai labai prastas :)

17 Comments

Filed under Siūlai, Sumeistravau

17 responses to “Vynas prie cepelinų

  1. RasaJ

    Na va – išlaukiau:). Šitas tekstas jau seniai pasirodęs, visi berašantys ar beskaitantys komentarus tai jau padarė, tai dabar galiu beveik neviešai pasisakyti ir aš:).

    Manau, jog teisingai padarei išardžius – kam laikyti, jei nepatinka. Gal net anksčiau reikėjo, kai tik užėjo pirmoji abejonė.

    Bet ne apie ardymus aš čia. O apie šventvagystę:). Esu iš tų, kurios skiedžią Norą. Ir dar kitiems pataria tai daryti, jei paklausia kas patarimo. Ir nejaučiu jokių jokiausių sąžinės priekaištų:). Man taip gražiau (o dar ir pigiau). Nedaug aš pati esu jo mezgusi. Bet mane visuomet labai džiugina kitų darbai ir su grynu, ir su tuo lietuviškoms akims adaptuotu Noru…

    • Rasa, man rodos svarbiausia klausyti, ką širdis sako, o kiekvienam ji kalba vis kitaip :)
      ir gurmanais būname skirtingose srityse :)

      • RasaJ

        Mes esam tos pačios nuomonės apie tai, ko reikia klausyti. Tik tas palyginimas su vynu ir cepelinais man kiek žiaurokas pasirodė:).

      • na, aš negaliu kontroliuoti, kaip žmonės supranta ir ką jaučia :)

        pati esu iš tų, kurie galėtų paprašyti vyno prie cepelinų, ir nematau čia nieko žiauraus ar gėdingo :)) tiesiog man nesvarbu nei vynas, nei cepelinai, nieko neišmanau apie juos, su kuo jie eina ir su kuo ne :) kažkam nesvarbu siūlai tiek, kiek svarbu man. o aš rašiau apie save, ne apie kitus :)

        siūlai su manimi kalbasi, ir aš jų klausau :)

      • RasaJ

        Atsiprašau, Daiva. Per daug asmeniškai sureagavau.

      • ką tu, nėra ko atsiprašinėti :)

        tikrai nėra dėl ko :)

  2. Dalia

    O aš pirmiausia perskaičiau – koks vyras tinka prie cepelinų – ir niekaip nu niekaip negaliu suprasti – jie juk visi tinka, tik prie ko čia vyrai… gal kol kas nereikia ardyti, aišku, jei dar neišardytas… juk po kiek laiko gali pasirodyti labai gražu…

  3. Aš galvoju, kad įmanoma rasti viską, kai labai paieškai, bet jei suradus pykina širdį, geriau greičiau atsisakyti:). Užuojauta, o tai pats tas oras tokiam daiktui. Aš pati tai pasiguodžiu, kad žiema bus ir kitąmet…

  4. nu va, o aš jau taip nusiteikiau gastronominiam nuotykiui pavadinimą pamačius. O čia pasirodo kūrybinės kančios buvo…

  5. upsa,isterishkai:

    aaa…pala, neardyk, nufotkink, ka?

  6. ardyk ardyk !! nes nu kam gi taip kankintis, a ? nes jei jau dabar nepatinka, tai ir paskui rengtis nenorési, ir gulés. isardysi – ir neAmuro stréle is sirdies issiimsi, ir ka nors grazaus numegsi.

Leave a Reply

