Dovanos

Mainai sėkmingai užbaigti!

Ačiū visoms dalyvavusioms ir savo dovanomis, nuotraukomis, nepašykštėtomis emocijomis ir įspūdžiais kūrusioms džiaugsmą sau ir kitiems :)

17. Reda gavo nuo Mildos

16. Elena gavo nuo Ilonos

15. Ilona gavo nuo Daivos J.

14. Neringa gavo Sonatos

13. Agnė gavo nuo Karinos

12. Sonata gavo nuo Hanos

11. Milda gavo nuo Sigos

10. Hana gavo nuo Ugnės

9. Karina gavo Kristinos

8. Jurga gavo nuo Zitos

7. Ugnė gavo nuo Jurgos

6. Daiva J. gavo nuo Agnės

5. Zita gavo nuo Elenos

4. Kristina gavo nuo Rasos

3. Siga gavo nuo Neringos

2. Dovilė gavo nuo Redos

1. Rasa gavo nuo Dovilės

35 Comments

Filed under SWAP

35 responses to “Dovanos

  1. Aš gavau dovanų!!!!! Rytoj atidarysiu dovanų voką ir ant šviežių įspūdžių padžiūgausiu apie tai ką gražaus rasiu :).

  2. man dar kažkokie prizai siurprizai???? oi nereikia, aš jaučiuos ir taip apdovanota dalyvavimu šitose kalėdinio džiaugsmo dalybose (nu gi bent kelis metus rūpejo čia patekt ;)). O be to, kai jau visi bus savo dovanas išpakavę, aš – tik tadaam – gausiu papildomą kalėdų porciją desertui.
    Jaukių ir šiltų (sniegas ir šiluma dūšioj vienas kitam nemaišo) švenčių visoms merginoms!

  3. Miela Ilona, atsiėmiau tavo dovanėlę vakar iš pašto.
    Sveiką gyvą gavau :)
    Fotoreportažas bus savaitgalį.
    Ačiū ačiū, man labai patiko!

  4. su draugutėm nusprendėm – kitais metais sudarom dalyvių sąrašą ir Sonata su Hana visom paruošia dovanas, nes kiekvienos jų dėžės būt užtekę visom dalyvėm :)))

    • Pasvajojot ir užteks – aš visai nemanau, kad manosios dėžės užtektų kam nors kitam be manęs, jau nekalbant apie visą kompaniją. Gal aš pradėsiu skanauti nesulaukus Kalėdų, o tai tuoj man iš gerklės ištrauks…;))

  5. ojoj, as jau net ne prasau tu Dievu, as jau net meldziuosi jiems, kad tik mano siuntini laiku pristatytu!
    o belaukiant maldu issipildymo, kasdien vis pasidziaugiu kitu gautomis dovanomis. nuostabu :)

  6. !!!!!!!!!!!!!!!! Ką tik iš pašto parsinešiau S I U N T I N Į !!!!!!!!!!!!!!!!
    Tokio dydžio, kad net pro pašto langelio apačią nepratilpo, teko mums su paštininke stiebtis ant piršto galų ir perdavinėti per viršų. Cha, bet dabar jau jis tik mano. Mano vienos brangiausios. :)
    Aišku, kad neištvėrusi įkišau nosį į vidų, ir jau vien to, ką pamačiau permatomam maišelyje, man pakaktų su kaupu. Juo labiau, kad tikrai pasvajodavau apie tokį DAIKTĄ. AČIŪ, ačiū, AČIŪ, apkabinu ir bučiuoju už šį atsiųstą stebuklą (specialiai šiandien neišduosiu, kam konkrečiai, o jau ji pati žinos). Visada galvojau, kad smagiau siųsti nei gauti, bet atplėšusi šią dėžę pajutau tokį džiaugsmo pliupsnį, kad būtent tavo, man dovanėlę ruošusios dėka, man teks pergalvoti savo įsitikinimus. :)
    Taip pat visų paprašysiu pabūti kantrioms ir truputėlį luktelėti reportažo iki rytojaus – labai tikiuosi nors truputį dienos šviesos fotografijoms. O tada jau prisijungti prie mano džiaugsmo. ;)

  7. Sonata

    O Ravelry bus ta kepuraitė “iš vidaus” parodyta?
    Bo bais rūpi modelis – tokia ji man graži. Ir tas spalvų derinys toks geras. Ir dar iš Šetlando vilnos…
    Daivai – nebandyk ištrinti mano komentaro, prisidengdama, kad kitus prievartauju, jei jau lįsti į svetimus maišus, tai ir į mezginio vidų…

    • :))))))))))
      gerai, bijai, vadinasi – gerbi :))))

      • Hana

        Šetlando vilnos aš “nepažįstu”, bet ta kepurėlė “iš vidaus” man atrodo panaši į kankorėžinių kojinių giminaitę. Ar tik tai nebus tas pats mielas raštelis?

  8. RasaJ

    Oi kaip gerai, kad Jurga parodė dovaną. Aš jaudinausi, ar Specialusis Paštas (kurį atstovauju) neapdaužė kur pakeliui, kad vis nėra ir nėra… Ačiūdie, viskas tvarkoj:)

  9. Sonata

    GAVAAAAUUUU!!!!!
    Ryt ryte fotkinu, kol kas tik uostau atsidarius, gaila, kvapo negali nufotkinti.
    Myliu Haną:)

  10. Man labai patiko toji išmegzta kompanija :) Tokia simpatiška :)

  11. Hana
    atkeliavo

    pasidžiaugimas dovana. AČIŪŪŪŪŪ Ugnei:)

Leave a Reply

