…o tada…

Early Christmas Gift by infusionn
Early Christmas Gift, a photo by infusionn on Flickr.

Važiuodama namo su didžiule ir labai sunkia dovana (Kalėdų Senelis man paliko Mezgimo zonoje) visą kelią galvojau, ką parašysiu. Ne taip galvojau, kaip galvojama iš nežinojamo, iš bandymo ką nors pritempti. Ne. Kaip tik tiek minčių buvo, tiek džiaugsmo, ir labai žinojau, kiek visko prirašysiu. Apie tai, koks nuostabus Kalėdų Senelis, kaip žinau pas ką jis užsuko skudurėlio uogienės dangteliui aprišti, pas ką – avies, vadu Avis, kur kepamų sausainių laukė prie pečiaus ant taburetės įsitaisęs. Bet dabar žinau, kad neparašysiu daugybės tų žodžių ir tekstų, nes daug kalbėdama pametu svarbiausius dalykus.

Tai tik pasakysiu, kad labai gera yra duoti, ir labai gera – priimti :) Visa širdimi iš visos širdies :)

Dovana dėžutėje man buvo taip netikėta, kad privertė garsiai aiktelėti, o vėliau, kai dar labiau suvokiau, koks atidus tas Kalėdų Senelis buvo, tai ir susigraudinau. Gavau ne tik daiktų dovanų, bet ir didžiulį kūrybinį džiaugsmą. Atsitokėjus iš susigraudinimo, beveik net seilės ėmė tekėti idėjoms viena po kitos verčiantis kūliais galvoje. Taigi sau iš tų naujų vasarą atkeliavusių Noro siūlų nieko nenusimezgiau (o dabar bus man man ir tik man), viską Žirafų parduotuvei megziau. Ir apie tai galvodama gavau dar vieną dovaną – suvokiau, kodėl taip noriu parduotuvei viską, kas man gražiausia megzti, iš man gražiausių ir geriausių siūlų. Iš gryno egoizmo. Labai noriu gatvėje matyti spalvotagalvių, spalvotakalių, spalvotarankių žmonių. Ne dėl jų pačių ir net ne dėl spalvotesnės aplinkos – dėl savęs, dėl to didžiulio apsidžiaugimo ir nustebimo pamačius tokią galvą,tokį kaklą ar rankas arti ar tolumoj. Ir dėl to, kad galima prieiti prie spalvotagalvio-kaklio-rankio ir pasakyti – ir man…ir man taip gražu :) net jei esi ekstremalus intarvertas, gali tai padaryti. va čia ir Stebuklas.

Ačiū Sonata ir Rasa. Per sumaištį deramai net neapsikabinau JŪSŲ :) ačiū :)

p.s. Upsa iškart ėmė aiškintis, o Avis tai kam? siūlų kamuoliukui? ne? tada sausainiam? aguonos saldainiam? ar šiaip naminis gyvuliukas?

nu, iš akių man atrodo, kad Avis yra šiaip naminis gyvuliukas. man rodos jos net nenervuoja, kad aš Sekcijos neturiu.

va čia

9 Comments

Filed under Dalinuosi, Malonumai, SWAP

9 responses to “…o tada…

  1. Anonymous

    kaip gražiai mintis sudėliojote į sakinius, kad net nuotaika visada pagerėja skaitant ir “šiepas” ima

  2. O man ta avis tokia su charakteriu, kad sekcija jos neužganėdinsi, ji pati jau spręs, kur jai būti :)

  3. sedziu ir sypsau nuo viso to gerumo :) ir net nesinori nieko daugiau rasyt :)

  4. kaip gražiai čia pasidžiaugei, taip vienu atsikvėpimu ir iš giliai :) ir man žiauriai patinka ta avis, kurios nenervuoja, kad tu sekcijos neturi. Aš, beje irgi neturiu: nei sekcijos, nei avies :)))

  5. upsa, kinkuodama galva

    aha, panashu, kad labai Gero Budo Avis :)

Leave a Reply

