SWAP: ir vėl į beveik tą pačią upę

IMG_0628m

Gyvenimo džiaugsmas arba geras gyvenimas susideda iš labai mažų ir, regis, nereikšmingų dalykų.

Man vienas iš tokių dalykų – karštas tekantis vanduo. Visą savo gyvenimą, išskyrus pirmuosius metus, kurių neprisimenu, tai nelabai žinau, kaip ten buvo, gyvenau namuose su neribojamai tekančiu karštu vandeniu. Ir vis tiek man tai netapo savaime suprantamu dalyku. Kaskart, kai stoviu po tekančiu karštu vandeniu – nesvarbu, kiek kartų per dieną – visad pirma mintis būna apie tai, kooooks nesvieeeeetiškas maloooonuuuumas. Nuo to malonumo protas išsišiepęs nutyla ir nesikišdamas leidžia išgirsti tikrų gerų dalykų. Tai va, stovėjau po tuo vandeniu ir pajaučiau: kalėdinis SWAPAS. Ir nieko čia nepadarysi, kas ne proto sugalvota, tas turi būti daroma.

Kaip ir kas, dar nepajaučiau, nors apie porų pasidalijimą šiokį tokį užmanymą turiu! Gali dalyvauti ir vyrai, jei ką. Gali dalyvauti ir nerankdarbiaujantys žmonės. Tarp kitko, meduolių, sausainių ar kitų gėrių kepimas – labai tinkamas rankdarbis…jei ką :)) Visad būnu už tai, kad dovaną galima ir pirkti, svarbu su meile tai daryti, jei su meile rankdarbis nesidaro :) Niekam nereikia to išstenėto išsunkėto per prievartą padaryto rankų darbo. Pats savaime tas rankų darbas nėra jokia vertybė.

Taigi, visi, kas tik nori, pasisakykit iki rugsėjo vidurio. Galit čia komentarą rašyti, galit laišką siųsti, jei žinote, kur, galite gatvėje sutikę pasakyti, ar dar kaip nors.

Jei impulsyviai pasisakysit, kad norit, o paskui persigalvosite, nieko tokio, kol poros nepaskirstytos, visad galima iškristi. Kaip visad, svarbiausia – lengvumas, džiaugsmas, meilė, atsipalaidavimas, dalijimasis, buvimas.

Na ką, iki, sakau :)

P.S. Dar pagalvojau, kad reikia nepamiršti, kad niekam nereikia tų perteklinių daiktų, tai dovanodami stenkimės žmogaus be reikalo neapkrauti :)

33 Comments

Filed under Aktualijos, SWAP

33 responses to “SWAP: ir vėl į beveik tą pačią upę

  1. Pingback: SWAP | galtaupakeliui

  2. Zita

    Daiva, ir aš noriu dalyvauti.

    Zita (buvusi bendradarbė ir Rasos J. sesuo:))

  3. Ir as sisyk noriu dalyvauti. Noriu to lengvumo, dziaugsmo, meiles, atsipalaidavimo, dalijimosi, buvimo. Ar priimsit ?

  4. O maišytojo-skirstytojo nereikia… Mmm?

    • Labas, Neringa. Kaip smagu tave čia rasti:)))
      Kol kas nesugalvojau žaidimo formato, bet jei reikėtų, tai žinau, į ką kreiptis :))
      bet gal tu norėtum būti žaidėja? Būtum labai gera žaidėja :)) pagalvok

      • Nesakyk :) Tai man smagu čia užeiti :)
        Tai kai dar kartą atidžiai paskaičiau ir radau sakinį, kad gali dalyvauti ir nerankdarbiaujantys, tai tada imčiau ir surizikuočiau. :) Jei dar ne vėlu – dalyvauju. :)

      • kokias kropštybes tu darai!!, tai tikrai negali taikyti į nerankdarbiaujančius :)
        traukiu į sąrašą :)

  5. prisiminus pernai Kalėdas, taip šilta tapo, noriu dar gerumo))) ir gauti ir duoti

  6. RasaJ

    Neimpulsyviai sakau: noriu. Priimsite?
    Tik nežinau, kaip bus su tais nepertekliniais daiktais… Bėgant metams, man dauguma daiktų ima atrodyti pertekliniais. Dažnai pats kažko darymas yra smagumas, o ne jo turėjimas. O ką tada dėti į swapą? Jūros dvelksmo juk nesupakuosi. Ir šieno kvapo, ir rūko virš upės, ir rugpjūčio žviagždėto dangaus… Ir klevų raudonumo irgi ne… Bet vis viena noriu į Jūsų kompaniją:)

  7. O žaliuokę naujokę priimtimėt, a? Labai norėčiau..

  8. Eglė

    Ir aš norėčiau prisijungti..

  9. oi fainai dalyviai būriuojasi :)

  10. Mildloops

    Noriu noriu :)

  11. Nu tai aš matyt irgi noriu. Nors šiuo konkrečiu momentu nieko nežinau ir nieko labai nejaučiu (nei kojyčių nei rankyčių, kaip pasakytų apsirūkęs kiškis iš to anekdoto), nu bet o tačiau pasroviui paplaukt irgi gerai, ane? :)

  12. kvl

    OOO, kai gerumo:)
    kadangi antenos jau panašius “signalus” ėmė siųsti-priiminėti, tai aišku, kad jungiuosi būtiniausiai.

  13. Ir aš, ir aš į tą pačią upę…

  14. Laba :)
    Pamenu, prieš praeitas Kalėdas vis stebėjausi, kokie čia mainai vis pasirodo. Norėčiau šiemet ir aš prisijungti. O tai visai stogas nuvažiuos neiko nedarant…

  15. na tai jau tikiuosi, kad mane įrašei seniausiai :)

  16. nelabai žinau kas tai yra, tik nujaučiu, kad gerai, tad jungiuos… dėl to dangaus :))

  17. Nu nedrąsiai, bet ir aš prisijungiu. Labai jau praeitais metais tų dovanų pavydėjau per visus tinklapius iš eilės. :)))

  18. Cha, aš iš karto po mūsų tradicinio vasaros žygio pagalvojau – laikas pradėt ruoštis Kalėdoms :)))). O čia ir tu su tokiom pat mintim.
    Aš irgi noriu užsirašyti, toks smagus buvo anasis SWAPas

  19. Nea, susirgo mano Karolis, tai sėdžiu prie jo ir mezgu. Labai tikiuosi, kad kitą savaitę įvykdysim šiosios planus…

  20. Aš pirma eilėje!:)

Leave a Reply

