Raganiški reikalai

IMG_7780_medium2

O buvo taip … visai netyčia susitiko du nepažįstami žmonės, vienam reikėjo kuo ilgesnių kojinių, kitas jau seniai svajojo apie filmo ar spektaklio apmezgimą. Tam antram žmogui rūbai – kuo tikriausi vaidmenys. Pats tas žmogus vis mažiau ir mažiau bevaidina, tai ir rūbų jam tereikia, kad būtų šilta, sausa ir patogu. Tai gali būti tas pats vienas komplektas, kasvakar išskalbiamas, kasryt ant kūno rengiamas. Nereik vaidmenų, nereik ir rūbų. Bet va spektaklyje ar filme rūbai kuo labiausiai pagal paskirtį gyvena, t. y. vaidina :) Tai nereikia nė pasakoti, koks džiaugsmas ištiko išgirdus, kam ir ko reikia :)

Pirmas žmogus širdimi išgirdo antro žmogaus pasiūlymą tas kojines numegzti dėl džiaugsmo ar dėl svajonės, ir nebuvo jokio bet man nepatogu, gal geriau aš jums sumokėsiu … blablabla. Visa šita alchemija netyčia nutiko Mezgimo zonoje. Kojinės iškeliavo pas vieną raganą į Jaunimo teatrą. Sekmadienį 12 val. dar galima pamatyti premjerą. Bus turbūt galima ir vėliau pamatyti. Man rodos, turintys vaikų tas raganas puikiai pažįsta – pasidomėkite :)

IMG_7773_medium2

IMG_7785_medium2

5 Comments

Filed under Sumeistravau

5 responses to “Raganiški reikalai

  1. ajajaj ajajaj…. kaaaaip gražūūūū. tik toks praktinis klausimas – o nesmunka? nes nu kiek aš turiu ilgų megztų kojinių, jos man smunka ir paskui reikia vis tampytis, o taip norėtųsi eit gatve sau nesitampant :D

  2. ta raganaitė tikra princesė su tokiomis kojinėmis atrodys :)

  3. Jergau kokios nuostabios kojines! Kuo graziausio pasisekimo scenoje :)

  4. Oi, o aš šiandien pamačiau ilgas kojines ir pagalvojau, kad man irgi reikia :)

Leave a comment