Pusiausvyra

Kad gyvenimas būtų labai geras, svarbiausia – visa ko pusiausvyra, visur ir visada.

O aš staiga vieną dieną susivokiu, kad man baisiai baisiai trūksta vyriškosios mano pusės viduje. Ji, vargetėlė, tokia užguita, visai nebeturi jėgų bent kiek savo valią diktuoti. Ypač tai pasireiškia rūpinimesi buitimi, kuria aš visai nesirūpinu, jei jau atvirai. Mano moteriškoji pusė visad turi atsakymą į visur rūpestėlius – aaaaiiij nu kaip nors gi, ką čia dabar vargti. Per ją namuose impulsyviai atsiranda visokie daiktai, kurių nereikia. Perku aš viską impulsyviai, per daug net nesuprasdama, o paskui post factum žiūriu ir neatsistebiu – bet man gi reikėjo ne kilogramo siūlų, o tosterio, bet man gi reikėjo ne dešimties vakuumo maišų, o spintos. Bet man gi reikėjo ne akmeninio stalo į balkoną, o kėdžių aplink naminį stalą. Ir taip nuolat.

Tai dabar nusprendžiau treniruoti vyriškąją pusę. Pirmiausia, sakau, susidarysiu visų man dabar buity reikalingų daiktų sąrašą. Tada kokią savaitę jį skaitysiu ir atmesiu viską, ko man nelabai reikia – kad namie neprisiveistų balagano, bo ir natūralaus jo čia apstu. Tada likusius daiktus surikiuosiu pagal svarbą, tada susižinosiu, kiek kas kainuoja, tada pažiūrėsiu, ką įperku ir kiek man pinigų reikia visiems tiems daiktams. Na o tada protingai apdairiai neimpulsyviai nusipirksiu. tai va taip ir bus.

Bet mano moteriškoji pusė ima baksėti man į šoną – nu kąąąą čia skubėti su tais sąrašais…aim geriau pamegzti…nu gerai, paskaityti tada….nu gerai, galim tada į mišką. Rytoj tą sąrašą..pažadu.

12 Comments

Filed under Istorijos, Uncategorized

12 responses to “Pusiausvyra

  1. Koks grazus ir nuotaikingas tekstas :)
    As ji paveluotai perskaiciau, jau praejo kelios dienos… Kaip sekasi treniruoti ta vyriskaja puse, ar treniruojasi? Ar sarasas susirase??

    • Ilona, na žinai, visai sekasi :)
      apskritai viskas sekasi, tik lėtai, nesiskubinant. paskubėjus tenka grįžti atgal ir žiūrėti, kur išsukau iš kelio :)

  2. Aš po mūsų pokalbio pagalvojau apie savo pusiausvyras, tai man trūksta pirato pusės visam balansui. Tai galvoju, kaip jį išlukštent savy.

  3. Oi, prisijuokiau :) Ale kaip gerai gi, kad artimai nepažįstu nė vieno tokio pedantiško vyro, kaip tu čia aprašei tą savo nuskriaustąją pusę :D
    Beje, prie vyriškos-moteriškos temos, jeigu dar nematei – http://www.youtube.com/watch?v=LKveOsIieHg
    Čista teisybė apie tą “nothing box”, žnok, patvirtinta iš oficialių šaltinių :D

  4. upsa

    hmhm…visada maniau, kad vyrishka puse tai ta, kuri sako ‘kokios dar spintos, kam tas tosteris, ainam alaus ishgert geriau’ ://

    • nea, čia suprimityvinti stereotipiniai vyriškos lyties žmonėms priskiriami bruožai, niekaip nesusiję su abiem labai gražiomis žmogaus pusėmis :)

  5. drąsiau drambly drąsiau drambly! – ploja delnais ir skanduoja miadžikas, stovėdamas ant palangės, paraudusiais nuo užplūdusio entuziazmo žandais.

  6. Tobulas, didžiai teisingas tekstas… Tik turiu nuvilti: sąrašo sudarymas bus pradžių pradžia. Po to reikės susižinoti, kas ir kiek kainuoja. Na, jeigu ryžtingai paslėpsi visas kodų korteles, tada gal ir pasiseks kainas susižinoti be papildomų išlaidų. Arba jeigu po parduotuves vaikščiosi be piniginės. Kitaip moteriškoji dalis turės daug daug progų pasireikšti… Bet kuriuo atveju miškas yra gerai. O jeigu dar miškas ir su mezginiu (jeigu jau pakankamai atšilę), tai ir visai gerai.

    • Agne, esminis dalykas yra nekovoti ir nesipriešinti. Rimtai. Reikia bandyti daryti, o ne nedaryti :) tada kažkaip lengva :)

      O dėl atšilimo, taigi sniegas dar aplink..kas mane džiugina. Man dar neįgriso žiema :))

Leave a Reply

