Skirtinga instaliacija ir kiti reikalai

DSC_2220_medium2

Čia aš apie tas galvos, t.y. žmogaus būdo, instaliacijas. Kaip gerai, kad jos skirtingos, na ne kiekvieno žmogaus skirtingos, bet tam tikrų žmonių būdo grupių skirtingos. Jei nesusivoki, kad taip yra, gali pykti ant kitokios instaliacijos žmogaus dėl jo elgesio, gali nesuprasti, kodėl ji ar jis taip elgiasi ir piktauti. O gali kaip tik tuo naudotis ir ramstytis gyvenime. Vienas moka skaičiuoti ir planuoti, kitas – svajoti ir būti nerūpestingas, trečias – dar kažką. Kartu galima toookį gera vidurį atrasti :)

tai va taip mes su upsa. aš dažnai nusipirkusi mezgimo aprašymą ar schemą puolu iškart megzti ir kažkurio vietoj – paprastai labai greitai – taip įstringu, būnu tada tikra, kad yra klaida, klaidos nerandu, ieškau, bandau, ir vis tiek nesigauna. Tada visad rodau upsai ir sakau – žie, tikrai tikrai kažkoks blogas aprašymas. Ji sako, hmmmmmmmm..nu palauk, pažiūrėsiu, pabandysiu. Po pusvalandžio man rašo – viskas čia gerai. Sakau – kaip gerai, gi pažiek, kiek akių gaunasi. Ji tada sako – pliiiiiiiiat winia, skaityk aprašymą iki galo!!!! aš tada pagaliau prisiverčiu perskaityti, ir akurat, toliau visad būna paaiškinta:)))

Dabar gi, neseniai mezgiau skarą draugei dovanų. Pagal aprašymą. Buvo taip viskas aišku, pyst pyst ir numezgiau, čiut ne vienu prisėdimu. Ir sakau upsa, megzk ir tu, labai labai graži, o tokia lengva, tokia paprasta, nieko nereikia nei skaičiuoti, nei žiūrėti, labai geras TV mezgalas. Ji apsidžiaugė, aš nuėjau miegoti.

Ryte randu jos žinutę, kad ji niekaip nesupranta, kaip ta skara lengva, ji pusę nakties pravargo bandydama suprasti, kas ten negerai ir t.t. ir t.t. Oho, pagalvojau. Pasirodo, ji, kaip kitokios instaliacijos, sėdo ir visą aprašymą perskaitė nuo pradžios iki galo. Ir tada ten susivokė, kad ten kažkur kažkas ne taip. Iš tiesų aš ir dabar dar nesusivokiu, kas ten ne taip. Na tikrai, man ten tarp žymeklių buvo skirtingas akių skaičius, aš pagalvojau, kad turėtų gal būti vienodas, bet nesigilinau, mezgiau ir tiek ir be jokių kliūčių viskas pavyko, nes neskaičiau “į priekį”. O ji, paskaitė “į priekį” ir tada suprato, kad kažkas negerai, ko aš vis tie dar nežinau. Na bet pusę nakties pravargusi paskui kažkaip ten kažką pakeitė, kad viskas būtų lygu, tvarkinga ir proporcinga, ir abi turime po skarą:))) tiesa, aš neturiu, padovanojau :) gavėja, atrodo, laiminga gavusi :)

paprastai aš nesuprantu, ką daryti, nes nepaskaitau iki galo, bet dabar mane tai išgelbėjo:))

upsos – šiltų spalvų ir labai labai gražiu krašteliu, mano – šalta, kaip iš užšalusio ežero  :)

Skaros modelis – Cladonia, dizainerė – Kirsten Kapur.

Naudoti siūlai:  upsos – Drops Alpaca (spalvos 4010 ir 3800), mano – Drops Alpaca (spalva 1103) ir Drops Delight (spalva 09).

DSC_2216_medium2 DSC_2224_medium2

IMG_6065_medium2 IMG_6066_medium2 IMG_6067_medium2P.S. Jei kas ne mano instaliacijos nori megzti ri susidomėjo tomis “klaidomis”, va čia yra upsos paaiškinimas Po Eilutę:)))

8 Comments

Filed under Siūlai, Sumeistravau

8 responses to “Skirtinga instaliacija ir kiti reikalai

  1. Oho! Eina sau! Nemoku apsakyt…
    aš tai būč iš tos instaliacijos, kad “ai, vis tiek niekas nesupras, taip čia viskas ir turėjo būti” :D bet tai tikriausiai dėl to ir nemoku taip megzt :D

  2. aha aha…
    nu, pliat, pasakysiu – jūs ir mezgat, kaip žvėrys….
    pasakiau :)

  3. upsa

    haha, winia, tau ta instaliacija net dabar sutrukde suprast kas ten blogai, nors as visam mezganciam pasauliui kuo smulkiausiai po eilute isaiskinau:))) Nors, geriau pagalvojus, niekas ten neblogai. gal tik truksta vieno, centrinio, zymeklio. O su galu simetrijom tai cia jau turbut kazkokios tikrai ‘instaliacijos klaidos’ :)

Leave a Reply

