Pažadai

ufff..man rodos jau kiti metai prasidėjo. ir, atrodo, šventės jau baigėsi.

ir, atrodo, reikia kažko imtis. Planų ir norų tai turiu labai daug, bet turiu knygą, kuri vadinasi daugmaž “Ką daryti, kai norisi daryti viską”, kol kas jos paskaičiau tik tiek, kiek paskaičiau knygyne, kai per Vėlines ją pirkau – labai gera savipagalbos knyga. Bet panašu, vien tai, kad ta knyga yra namuose, jau labai teigiamai veikia. Taigi dar nenusisukau sprando veikdama VISKĄ, ką noriu veikti.  Tai kol kas nieko neveikiu, jei jau taip atvirai. Na, biški veikiu. Rūšiuoju ir Skirstau. Per dvejus namus susikaupė stebuklingai daug Turto, dabar nežinau, kaip sutalpinti į vienus namus. Tai talpinu. Po tris reisus su šiukšlėmis link konteinerių per vakarą.

Bet dar biški pamezgėjau. Naujausi mezginiai – kojinės, kepurė ir megztinis.

Oi, tiesa, Sonata mane taip gražiai šian savo dienoraštyje aprašė ir mano dovanines kepures parodė. Tai kaip sakiau, taip ir padariau, Kalėdoms apmezgiau šeimą, kažkaip per paskutines tris dienas sėdau ir apmezgiau ir buvau labai laiminga dėl to. na bet kalėdinės – tik pirmos trys :))

Kojines pafotkinau pati, o visą kitą Labai Gražiai nufotkino Jurga. Taip gerai papliurpėm, pabuvom, ir dar gavau žvėriškai gražių fotkių! Širdingai ačiū, Jurga :)

Modelis “Pucker

IMG_5738
IMG_5736

Modelis “Béret généreux
kepure3 kepure1 kepure2

Modelis “Levenwick
megztukas1

 

megztukas6

megztukas2

 

11 Comments

Filed under Aktualijos, Sumeistravau, Vaizdai

11 responses to “Pažadai

  1. Laima, niekad nevėlu bet ko išmokt savo malonumui! Bet ko :)

  2. Laima

    Grožis. Norėčiau ir aš išmokti megzti, ir kad iškart greit megztųsi. Nuostabus megztukas ir kepurė. Super.

  3. vis ateinu pažiūrėt to nesvietiško gražumo megztuko ir kepurės… na ir kojinių, aišku, bet megztuku ir kepure negaliu atsigrožėt

  4. Eik tu gult! Ajajai! Kokie mezginiai! O megztuko grooooožis! Aš kaip Gustavas iš “Gustavo enciklopedijos” krentu nuo kėdės.

  5. Dieviski mezginiai! Ir kojinytes, ir kepuryte, ir megztukas… Tokie jaukus ir silti. O pedos tose kojinese turetu atrodyti tokios judancios, tokios neramios, na kaip tas rastas, kuris akyse marguliuoja :)
    Barvo, mergyt.

    • ačiū, Ilona :)
      man tas mezgimas – kaip apsėdimas, taaaip patinka, tai labai smagu pagyros :)))

      o kojinės buvo man pats sudėtingiausias mano megztas daiktas, bet ir labai įdomus megzti, pirmąją ardžiau ir ardžiau, kol įsikirtau :)

Leave a Reply

