Ginkgo

Ginkgo by infusionn
Ginkgo, a photo by infusionn on Flickr.

Mano susižavėjimas medžiais niekur nedingęs, vis dar vaikštau užvertusi galvą ir grožiuosi jų figūromis ir dažnai aikčioju – kaipgražukaipgražu :)
Visi lig vieno medžiai labai gražūs, bet šių metų favoritai – bukas ir ginkmedis. Abu labai paprasti iš pirmo žvilgsnio. Bet tik iš pirmo:))

Šitą skarelės modelį jos kūrėja pavadino Ginkmedžiu, nes visas pakraštys nusėtas ginkmedžio lapais. Modelis gražus be galo. Kartu jis labai labai paprastas megzti, lengvai įsimenamas raštas.

Skarelę mezgiau iš labai kokybiško šilko, kokybiškiausio, kokį tik radau aplink. Siūlas tikrai gražus, labai minkštas, nors iš paties mezginio lyg daugiau minkštumo tikėjausi. Bet, ką besakytum, siūlas gražus.
Skarelė skirta dovanoti. Ji – mano ačiū labai man pagelbėjusiai ir mano butą Vilniuje iš potvynio nagų išplėšusiai kol kas nepažįstamai merginai :))

Maggie Magali modelis Ginkgo, siūlai – Louisa Harding Mulberry, 100 proc. šilkas.

Daugiau nuotraukų čia.

6 Comments

Filed under Siūlai, Sumeistravau

6 responses to “Ginkgo

  1. Slapta nepažįstama gerbėja

    komplimentai nuo slaptos nepažįstamos gerbėjos ;), netikėtai užsukusios šįvakar pasižiūrėti, kas naujo šiame tinkliaraštyje. Man labai patiko, kad skara užsibaigė ne kiauryminiu raštu, kaip pradiniame modelyje, o lapais. Ir dar patinka, kuomet nepažįstamos merginos išplėšia iš potvynio nagų turtą, o turto savininkės taip gražiai atsidėkoja. :) Ir šiaip daug kas patinka.

    • su tuo kraštu tai labai juokinga – aš nemačiau, kad ten dar reikia megzti, bet dabar pažiūrėjau originalą:))))
      maniau tais lapais ir baigiasi. bet tikrai lapų kraštas daug gražiau, gi ir skara lapų, kam tas kraštas:))

      o dėl kitų dalykų, gyvenimas pasidaro stebuklingas, kai eini į jį nuostabos pilnomis akimis ir atvira širdimi :)

  2. lapai

    net nepagalvojau, kad man :)
    man gali ilgai pakeliui keliaut į visokias pakampes užsukdamas :)

  3. lapai

    Ooo kaip gražu, išties

Leave a Reply

