Kalėdos KITAIP

Noro by infusionn
Noro, a photo by infusionn on Flickr.

aha aha..skamba išdidžiai:))

Kai negali pakęsti Kalėdų, nesidžiaugi tuo bjauriu gruodžio šurmuliu, nemėgsti sėdėti valandas užstalėj, dovanas perki paskutinę sekundę ir išleidi milijoną pinigų, reikia kažką daryti. Ir visa laimė, kad patys galime rinktis, kaip norime jaustis ir ką norime jausti. Taigi, šiemet visiškai ignoruosiu tas raudonas rėkiančias kalėdas ir bandysiu tyliai ramiai kažką daryti kitaip. Neisiu į parduotuves, nepirksiu dovanų ir nesidomėsiu išpardavimais. Bet be dovanų šeima neliks, bo imsiu ir visiems ką nors numegsiu. Jau seniau kažką tokio galvojau, bet Sonata mane galutinai įkvėpė ir begėdiškai nusižiūrėjiškai šoku į jos dovanų mezgimo traukinį :)))

Pirma stotelė – pirštinės iš Farerų salų avių vilnos. Aišku, siūlai iš nuosavo siūlų sandėlio:))

Gal kas dar? a? Nebūtinai su mezginiais?

Tai kas, sakau, dar į traukinį? Prieš kalėdas kokį nors demonstravimą sugalvosime:))

12 Comments

Filed under Aktualijos, Sumeistravau

12 responses to “Kalėdos KITAIP

  1. O man atrodo, kad labai reik. Pastaraisiais metais mane tokios dovanos labiausiai džiugina. Nes šiaip daiktų ir pats nusipirkti gali…

  2. Tai aš tau galiu tų šilkų atsiųst, tik duok žodį, kokių reik. Aš labai norėčiau į tą traukinį šokt, tik ne su mezginiais. Bet nežinau, ar kam nūdienoj bereik rankinių dovanų. TIksliau dar nenusprendžiau, ką norėčiau gamint dovanų.

    • Oi, būt labai gerai, parašysiu vakare siūlo numerį.
      Aišku, kad reikia rankinių dovanų :)
      Nors gal labiausiai jų reikia pačiam darytojui, dėl darymo džiaugsmo :)

      • Aga, ypač darytojui :). Tik man vis dar kažkaip nedrąsu dovanot, nežinau ar patiks, ar reikia …

      • joo, ir man nedrąsu, bet čia artimiausiai šeimai, tai jiems drąsu :)
        iš tikrųjų galėčiau daugiau kam megzti, jei tik žmogus tikrai norėtų ir tikrai džiaugtųsi. Aišku, ne megztukus, bet kokias skaras, šalikus, kepures. Man pačiai jau tikrai nieko nebereikia, spinta užkišta megztais daiktais, o dėvėti daugiau negu vieną megztą daiktą vienu metu nemėgstu ir labai vengiu :)
        ai, bet reikia tik megzti, iš tikrųjų tai yra kam:))

  3. Aurelija

    koks kalėdinis virusas :)))
    šitas spalvų derinys man irgi nežmoniškai gražus.
    o kaip siuvinėjimas?..

    • nugi baigėsi siūlai ir atrodo, kad Madeira šilko yra tik Lietuvoj ir tik GA:)) tai laukiu dabar, kol kas nors skris į Lietuvą ir man parveš tų siūlų :)

  4. Tu teisi,ir aš taip darau pati – mezgu ir rodau;)
    Labai džiaugiuosi kompanija:))

  5. Visai klaidingai suprasta koncepcija – koks pasirodymas PRIEŠ!!!! Po tik galima!

    • ajoo?? nu…eee….nugerai
      bet aš tai žadu rodyt iškart, geriau pagalvojus:)))) kol dar baigimo džiaugsmas karštas:)))
      tik nesakysiu kam kas, jei šeima užklystų ir pamatytų:))

  6. Kooookios spalvos ….

Leave a Reply

