Velykų bobutės skara

Pirmiausia, apseliučei susižavėjau estiškos vilnos lace (labai labai plonytis siūlas) variantu. Kitų dar neišbandžiau, bet tas lace siūlas man siaubiai patinka, daiktas liečiant ir dėvint kažkuo panašus į numegztą iš Noro Kureyon Sock siūlo.

Antra, reikia būtinai nepamiršti, kad ryt ne darbo diena, būtų labai kvaila be reikalo anksti atsikelti.

Dabar istorija.

Su sąlyga, kad…..aš mokausi neišlaidauti be reikalo, labai apsunko gyvenimas – tenka labai kontroliuotis. Tai kai prieš Velykas užsukau į Mezgimo zoną ir nusipirkau tik biški biški siūlų, tai Sonata, jaučiu susigraudinus dėl tokio mano puolimo į kraštutinumą ir tokio Susikontroliavimo, padovanojo man nuostabiausių spalvų plonytės estiškos vilnos sruogą, sako – tau labai tiks prie akių:))) Tai aš nieko nelaukdama paknisau namus Vilniuje, radau vienintelės skaros aprašymą ir tą patį vakarą ėmiau megzti, paskui dar kelios eilės prie Velykų stalo (nieko nieko, siūlai prie kiaušų spalvomis derėjo), paskui gal lėktuve (o gal ir ne), paskui tikrai traukinyje, paskui užvakar autobuse, ir voila – Velykų bobutės skara. Ji milžiniška, jei ką, ir siūlų dar liko. Pats siūlas ir jo spalvos tokie gražūs, kad ten galėjo ir jokio rašto nebūti.

Carinos Spencer modelis Faraway, So Close

labai bloga nuotrauka gavos, tai aš ją paskui dar papimpinau spec efektais picasoj:)) (man rodos teks samdyti Fotografą, labai jau sunku pačiai fotkintis) :/

 

8 Comments

Filed under Sumeistravau

8 responses to “Velykų bobutės skara

  1. ‘Apseliučiai’ sakė Lisbetė iš “Mūsų visų Madikės” :)

  2. Apseliučei ! :D nuluzau nuo sito zodzio… :)
    Skara labai grazi, ir siulai is tiesu labai labai.. net kompo ekrana paliesti norisi.

    • tas žodis iš kažkurios A. Lindgren knygos lietuviško varianto:)) Upsa čia turėtų žinoti, iš jos tą žodį išmokau:)) gal tik vartojant kiek pasimodifikavo dar:))

  3. Aaapseliučei…. ! :DD
    Grazi skara, tikrai. Ir tokia didele ! Bravo :)

  4. miadžikas

    ooo kaip gražu. Kaip labai gražu. Kaip labai.
    Man labiausiai ta papimpinta ir net ne dėl to pimpinimo visai. Labai taip. Gražu. visapusinei

  5. knitzone

    O kodėl nėra pirmos nuotraukos Ravelry – man ji tokia graži (= ten ji labai lengvai pasiimama..;))

Leave a Reply

