Mezgėjų dėmesiui

Jau visi matyt žino, apie mano abi Draugutes.

Viena iš jų visiškai nemoka megzti. Miadžikas.

Tai vis jaučiu reikalą ją Apmezgti. Nukreipiu energiją, taip sakant, kad pati nebūčiau nuo galvos iki kojų apsimezgusi.

O kai ką numezgu, tai Miadžikas man nori Atsilyginti ir pridovanoja kalną Dalykų. Tada aš pasijaučiu per daug visko gavus ir irgi noriu Atsilyginti, ir numegztu dar vieną kepurę, tada Miadžikas vėl Atsilygina, tada aš numegzu kepurę jos Sutuoktiniui. Ir tada Miadžikas šian man vėl atsiuntė Atsilyginimo siuntinį!

Būčiau nieko čia nė nesakius, nu bet kai pamačiau mezgimo žymeklius, tai susirūpinau baisiausiai juos išreklamuoti. Na pas nieką nesu mačius žymeklių su vientisais žiedeliais. Bet dabar koookius gavau, žiedeliai ne tik vientisi, bet dar ir tokie įmantrūs. Na, žiūrėkit (ir ieškokite Miadžiko parduotuvėj – šitągi, reklamuoju be jos žinios, bet reklama turbūt gi yra gerai, ania??? ania??? ):

Gavau daaaug daugiau visko, bet kitka pasilieku sau, jums nerodysiu:))

5 Comments

Filed under Reklama

5 responses to “Mezgėjų dėmesiui

  1. Jep, reik būtinai ir nuostabias Miadžikos dėžutes tiems žymekliams parodyt. Pas mane viena su žymekliais, o kita šiaip, dėl grožio guli :).

  2. upsa, gniauzhydama rankinuka:

    a uzhsakomasis straipsniukas apie mano geri/grozhi ir kieki turiu suknichiu pirktu frankfurte, kiek kashtuotu?

  3. upsa, pasipiktinus

    nekokibishka reklamite, sakau:/ labai nekokibishka,- apseliuchiai nieko nepamineta apie specialias dezhutes tiems markeriams! mazhdaug 50% viso tu markeriu smagumo yra kad juos galima sudet i dezhute. paskiau ishimt. ir vel sudet. atidaryt. pasigrozhet. uzhdaryt…

Leave a Reply

