Labas, Lietuva:)))

Haaaaa, o aš Vilniuje. Jaaau vėėėl.

Čia dėl to bilieto, prieš Kalėdas netyčia nusipirkto. Bet čia tik paviršutiniška priežastis. Iš tiesų viskas iš meilės Tėvynei ir dėl Knygų Mugės.

Kelionė namo buvo labai linksma. Jau paskutinį atstumą važiuojant taksi staiga man kilo klausimas – kiek dienų mes  jau čia keliaujame. Ne dėl prailgimo, dėl visiško atsijungimo nuo darbų, nuo pareigų, nuo suaugėliško gyvenimo.

Ir dėl tos naujos, gražaus viršelio Agendos, kuri tuštutėlė:))) biški pasidetalizuosiu apie tai.

Praėjusį šeštadienį buvau Nancy mieste, Prancūzijoje.

Viskas prasidėjo jau penktadienį. Su draugų kompanija nuėjome į filmą “The Iron Lady”. Aišku, kad apie Margaret Thatcher (Margaret Tečer – taip man ji skamba smegenuose iš vaikystės Žinių). Iš visos kompanijos filmas patiko man vienai. Pirmiausia, žiūrėjau jį kaip tiesiog Meilės Istoriją, nes stokojau paprasčiausio išmanymo. Aš net nežinojau, kad jos vyras jau miręs.

Gal tai mane ir išgelbėjo nuo piktinimosi prastu filmu. Antriausia, kad ir ne itin geras filmas, bet history for dummies buvo garantuota. Aš būtent tokia – neišmanėlė.

Aišku, labai geras filmas nebuvo, ir graudino labai pigiai. Bet daina ne apie tai. Norėjau pasakyti, kad prabundu po to filmo šeštadienį ir girdžiu/jaučiu/atpažįstu slogutį kažkur – Margaretos vis dar siaubingai Gaila, klaustrofobija kamuoja – negaliu nė pagalvoti apie visus mažus miestelius, jau nekalbant apie tą, kuriame laikinai gyvenu. Kas belieka? Smurelinti – kaip Upsa sako, arba traukti kur nors, kas bus gražu, sena ir nemaža.  Nemažo gėrio tikrai nemaža. Tik bėda – per vėlai nubudau. Arčiausias man žinomas Didelis miestas yra Nancy. Gal jis ir nedidelis, bet jame aš jaučiuosi pakankamai nemažame mieste, plius nėra tikro didmiesčio atstumų, visur galima nueiti pėsčiomis.

Atvažiavau, apėjau parkus, vėliau apėjau senamiestį, prifotografavau kampų-kampelių-ir-pakampių, dar vėliau apėjau kelias bažnyčias, dar vėliau pavalgiau ir beliko apeiti parduotuves. Bet aš vis dar galvoju, kad bankas kažką daro Tyčia, ir aš nuolatinėj finasinėj krizėj ir nė mėnesio nepratempiu nesiskolinus iš savęs pinigų:))) taigi pirkti rimtų dalykų Neturėjau-Už-Ką. Bet užtat laisvai galėjau nusipirkti jau gerokai nukainuotą šių metų darbų kalendorių – Agendą :))) bo nusprendžiau, kad pagaliau turiu tapti Organizuota Moterimi ir Valdyti Savo Gyvenimą. Galvojau, kad keliaudama į Lietuvą susirašysiu milijoną pramogų, reikalų, mieliausių susitikimų. Bet galiausia, besidžiaugdama labai gražiu to reikalo viršeliu, pagalvojau, kad didžiausias malonumas, kai visos dienos laisvos ir viskam atviros. Kaip gali nutikti nuostabiausi dalykai, jei diena iki sekundžių suplanuota? Niekaip, sakau jums – Niekaip.

Taigi, nieko ir nesuplanavau, išskyrus kirpėją ir daktarėlį – reikia rankos sugedusį kairės rankos nykštį sutaisyti.

Kirpėją jau atlikau, o dakratėlis tik kitą savaitę, taigi turiu puikaus laikelio mugei, paskui tėveliams ir sesei, paskui kokioms nors pramogėlėms, o paskui vėl teks grįžti į Suaugusių Žmonių Gyvenimą. bet dar negreitai, dar Kaziuko mugėn spėsiu. Visad negalėjau jos pakęsti, jaučiu ir dabar negaliu. Tai gal be jos apsieisiu. Bet nuo to Baisaus siūlų (ne)apsipirkimo su Upsa nepirkau jokių naujų siūlų. Tai gal net nerašysiu, kur būtinai eisiu po knygų mugės, ir ne vien kartą. Supratote, ania?:))

O kol kas parodau ką nors iš Nancy.

Man ten labiausiai patinka gatvės – jos tokios beveik taisyklingai tiesios, gana siauros, bet kartu beprotiškai erdvios, lyg Napoleonas jas būtų sugalvojęs, visai savo armijai sutalpinti. Jei ji sugalvotų žygiuoti.

Ir dar man ten labai patinka lygios namų eilės ir spalvotos langinės. Ypač tos nublukusių spalvų, bet labai spalvotos medinės langinės.

1 Comment

Filed under Aktualijos, Keliaujam?, Uncategorized

One response to “Labas, Lietuva:)))

  1. upsa

    aaachiudie, meshka prabudo:)))

Leave a Reply

