Kalėdos (parskridau!!)

Ir vėl Kalėdos, ir vėl galvaskaudis – kaip iki Kūčių stalo nusigauti. Bet kartu ir atrakcija……eee…..su sąlyga, kad galiausiai nusigausiu :)

Žodž, lėktuvo bilietus nusipirkau dar rugpjūtį. Iš Briuselio (tarptautinio) į Vilnių, ir nė nesirūpinau daugiau. Iškrendu (tikiuosi) gruodžio 23 d. ryte.

Kad nereikėtų anksti keltis, maniau  važiuosiu traukiniu į Briuselį ketvirtadienį (ryt) pavakary (užsisakiau viešbutį prie Grand Place), maniau pasivalkiosiu po kai kurias mylimas vietas, apžiūrėsiu eglutes ir tą kalėdinį filmuką ant rotušės sienos, nupirksiu miadžikui marcolinio šokolado, padarysiu nuotrauką kitą.

Viską taip gerai suplanavau, viskuo pasirūpinau. Ir tada prasidėjo…

Jau antradienį įtartinai keistai iš anksto susikroviau lagaminą. Ne šiaip viską sumečiau, bet gražiai surūšiavau, sudėjau į maišelius, užsegiau ir palikau laukti ketvirtadienio.

Šiandien jau zyziau, kad ne prieš gera čia, tikrai ne prieš gera (bo dar ir darbus visus padariau labai į priekį, niekas nedega, nespaudžia, jokio streso metų gale).

Priešpiet gaunu emailą apie kažkokius labai trukdžius, susijusius su visuomeniniu transportu Belgijoje. Gaunu iš Žmogaus, kuriuo tikiu besąlygiškai. Bet kažkaip patingiu labiau pasidomėti, pagalvoju, kad man visad viskas sekasi ir nusprendžiu pasikliauti savo laimingumu.  Per pietus sutinkame dar vieną Žmogų, ir tas man ten pakrizendamas laikraštyje suranda žinutę apie tai, kad ryt streikuoja Belgijos geležinkeliai. Aš jau susirūpinu ir staigia nusprendžiu važiuoti šiandien. Pargrįžtu į darbą, užsisakau rytdienai atostogas, susitvarkau stalą, išsitraukiu iš spintos ten visus bilietus, rezervacijas ir reikalus. Paprašau Inos, kad priimtų šiąnakt pas save – viešbučiai pilni jau. Ina su džiaugsmu išbėga pirkti vyno.

Bet toks kažkoks neramumas, nors tu ką.

Ir tada netyčia sužinau, kad traukiniai / autobusai jau šiandien nuo pat ryto nevažiuoja, nors streikas tik nuo šiandien dešimtos vakaro.  Skambinu Inai, ji jau su vynu ir raguoliais pargįžus. Atšaukiu nakvynę.

Staiga mane apima visiškas pasimetimo jausmas, ne baimės ar nerimo, o tokio visiško pasimetimo. Ir daugiau dėl nieko apsispręsti aš nebegaliu. Einu pas Žmogų, kuriuo besąlygiškai tikiu :) Gaunu iš jo didelę dozę ramumo ir planą važiuoti su Flibco iki Charleroi, o tada su oro uosto autobusu iki Briuselio. Bet Ina man pasako, kad prie streiko jungiasi ir kai kurie privatūs vežėjai, tai galiu strigti Charleroi.

Tada sugalvoju, kad reikia važiuoti pas upsą, kol doičebahnas nestreikuoja. Paskambinu jai, ji apsidžiaugia ir pažada mane paskui mašina nutransportuoti iki oro uosto :) (o vos prieš valandą buvau išsiuntusi jai siuntinėlį).

Bet toliau blaškausi smegenuose ir priiminėju sprendimus – patikrinu Ryanairą, ir žiūriu, nugi yra bilietas 23 dienai iš Hahno į Kauną už 25 eurus. Bet man jau galva sprogsta, nes apsispręsti nemoku. Tada nusprendžiu, kad pofik, ryt apsispręsiu, o dabar einu namo ir nieko nesprendžiu. Užeinu pas Žmogų, ir jis man pasako, kad reikia pirkti tą bilietą, nes tai patikimiausias variantas, aš visom ląstelėm tada suprantu, kad taip ir yra, sugrįžtu, nusirengiu paltą, įsijungiu kompą ir nusiperku Ryanairo bilietą. Ir kai už tą bilietą sumoku, susivokiu, kad bilietą tai aš kitų metų vasario 23 dienai nusipirkau. Ir kad gruodžio mėnesiui bilietų nėra.

Išjungiu vėl kompą ir išeinu.

Nueinu į traukinių stotį ir nusiperku rytdienos rytui bilietą į Kelną, pas upsą.

O kaip bus toliau? Na žinot, Viešpaties keliai tikrai nežinomi :)

Bet aš taip noriu grįžti.

11 Comments

Filed under Aktualijos

11 responses to “Kalėdos (parskridau!!)

  1. Anonymous

    Jezusmarja Daiva, greciau pasakyk, ka tu cia vadini zmogumi is didziosios ;-). Bo man net Australijoj darosi neramu :-)))

    • oooo, Inga :)))
      Nugi visus aš paprastai vadinu taip, nelauk Istorijų :) geriau būtum parašius, kokios rūšies glaistytus sūrelius mėgsti, Kalėdų senelis pasimetęs, klausinėja čia manęs, o aš nespėjau sužinoti pati :)

      ir kaip aš laukiu Tavo istorijų:)))

  2. upsa

    hahah!!! o ash shian gavau, – gavau visokio ishgadinto skonio shokoladu (ir siulu for that matter) !!! negaliu patiket kad mano megstamuju Baci liukse buna !!! shita, skaitau, reik blogelyj padeku skyreli atidaryt…..eee…..ir sveikinimu,- eilerashchiu kalediniu priruoshiau grazhiu :) apie angelus ten ir fleitas visokias, kasdiene būtį ir panashiai….://

  3. linkiu geros kelionės :) nes juk “In the end it will be alright. If it’s not alright, it’s not the end yet.” tikiuosi, susitiksim… jau net paeit nesusirietus galėsiu gal!

  4. aij, sakau gal atprasi nuo TO skonio ir kitu šokoladu pasitenkinsi:)))

    • žinai, kai žmogui kartą išgadina skonį, tai nežinau ar įmanoma atitaisyt jau… ech :\

      • Žinok Liukse šiaip nebūna, būna tik Specialioj Pardėj:)))

        kaip gerai, kad gavai:)))

        net ne taip narvuojuos, kad Miadžikas už kuklę dovanitę man nedėkoja viz dar:/

  5. nu ką aš galiu pasakyt… nu sunkus tas givenimas…

Leave a Reply

