Alio? Gyvų yra?

Pranešu, kad esu sveika-gyva-laiminga-ir-šiltai-aprengta.

Žaidžiu linksmus ir įtraukiančius žaidimus ir jaučiuosi biški kaip WA filmuose. Gal, kad galvoje labai linksmas chaosas, ir visiškai nenuoseklu. Ir mintys tame chaose – kaip senos lovos spyruoklės, niekad nežinai kurioj vietoj ir kuri iššoks.

O vakar buvo Giedra Radvilavičiūtė. Ne pas mane – pas visus, kas tik norėjo ateiti į vakarą su ja :)

Nebuvau jos anksčiau sutikusi, net per TV nemačiau, ir per radiją negirdėjau. Bet skaičiau Suplanuotas akimirkas, ir skaitydama jaučiausi, lyg sėdėtume kaimyniškai virtuvėje už stalo, su chalatais (kažkodėl), ir kalbėtumėmės. Tai ji pasakotų, tai aš  (jos tekstais), ir kartais girdėtume, kaip grįžęs girtas kaimynas laiptinėje už durų  šaukia žmonai: Bliad, Ada, atidaryk. Jei nori, be įsipareigojimų. Tų pasakojamų dalykų būtų ir ilgesingų, ir kiek skaudančių, bet vis tiek labai imtų juokas – nežinau kodėl – ir būtų stipriai jauku. Ir lyg meilės labai nedrąsiai ilgėtumėmės, ten už to stalo sėdėdamos, bet to beveik beveik nebūtų matyti.

Kartais ta pašnekovė-pasakotoja virsdavo mano draugėmis, ir su jomis kalbėdavomės Giedros tekstais,  kai vakarais lovoj skaitydavau, po vieną akimirką prieš miegą, kad ilgiau užtektų :)

O vakar ji, tikra ir gyva, skaitė pati, ir tai buvo tas pats žmogus. Būtent taip aš ją ir girdėjau Akimirkose:)

Ir ji man dar labiau patiko. Savo per daug nedangstomu tikrumu :)

Tik šiąnakt aš miegosiu prie sienos, nugara į pasaulį. Nes taip noriu :)

6 Comments

Filed under Malonumai

6 responses to “Alio? Gyvų yra?

  1. jurga

    oi oi, čia kur Radvilavičiūtė buvo? Liuksemburge? Ar aš Vilniuj pražiopsojau???? “suplanuotos akimirkos” mano ‘nastolnaja kniga’ nuo pat tada, kai pasirodė… blyn, kaip gaila, jeigu pražiopsojau…

  2. upsa, be isipareigojimu, svajingai nubraukia trupinius nuo stalo chalato rankove:

    eechh, gerai buvo, net pavydu…

  3. miadžikas

    ach, drauge, beskaitydama ir aš pavirtau į tą vieną iš tų su chalatu už virtuvės stalo :).
    Gerai yra :)

  4. Pakeliui prie kelio

    Mieloji, nenusisuk nuo pasaulio… Besigainiodama Chaosą… Kad neliktum tik su minčių spyruoklėm… WA filmai retai baigiasi gerai :-)))

Leave a Reply

