kas, po galais,…

…. man atsiuntė labai didelį arba labai registruotą siuntinį??? Ir kaip man jį atsiimti, aaa??? :)

(klausiu cypiančiu kažkurio A. Greitai personažo balsu)

kaip kokia Nedėkinga Karvė aš čia.

 

OJOJOJ..pasirodo ten Amazonė buvo su didele dėže, į mano pašto spintelę netilpusia:/ Pažadėjo pradėti atsiųsti lapkričio 23 d., o pabaigti atsiųsti gruodžio 15 d. O va tau, prašom, per savaitę atsiuntė.

Vargeli vargeli, dabar man reikia ilgųųųų atostogų, patys matot, kodėl:

jau varstelėjau ir jau žinau, kad pirkinys Tobulas.

2 Comments

Filed under Aktualijos, Malonumai

2 responses to “kas, po galais,…

  1. Jurga, kaupiau kaupiau Amazonėj sąrašą kokį pusmetį, bet niekaip nepirkdavau, kai sąrašas pasiekė kokių 20 knygų, išmečiau visas – aktualumą prarado, o šitas keturias nusipirkau pagaliau :)

  2. jurga

    och, nu jau nebežinau, iš kurio galo pradėt pavydėt :DDD ir traukiniai, ir pakeliavimai, ir siūlai kokie, o čia dar ir knygos superinės! Gaila, kad neišeina iš nuotraukos išsiplėšt :)

Leave a Reply

