Apie kitus siūlus

Niekaip neatsimenu, rodžiau siūlų iš Porto fotkes ar ne? Pažiūrėjau biški atgal, lyg nerodžiau. Jei rodžiau – dovanokit už įkyrumą:))

Prieš išsikrapštydama į Portugaliją patikrinau Ravelry’je siūlų parduotuves. Radau Porte, man pasirodė, kad bent vieną tikrai vertą aplankyti. Dar pamačiau, kad yra kažkokia portugališka vilna, bet daugiau ir nepasidomėjau ja.

Bet paskutinį rytą pagalvojau: ką-aš-kokia-nesveika-kam-man-tie-siūlai, ir dar pagalvojau:  kelionės-tikslas-visai-kitoks (koks – nesugalvojau). Ir nebežiūrėjau nei adresų, nei nieko.

Porte išėjau pirmą vakarą iš viešbučio ir lygiai kitapus gatvės pamačiau labai gražų seną apšiurusį namą su tomis spalvotomis plytėlėmis, puoliau žavėtis, aikščioti ir dūsauti. O tada pasisukau ir matau … ir savo akimis netikiu, ir juokas apseliučiai ima. Nugi greta viešbučio kažkoks pastatas, o tame pastate siūlų parduotuvė (http://www.ovelha-negra.com), tik jau uždaryta. Bet Portas mane visiškai atitraukė nuo minčių apie siūlus ir aš ta parduotuve nesirūpinau. Bet kitą dieną anksti popiet grįžau į viešbutį persirengti ir kartu užėjau į tą parduotuvę. Ji tokia labai šviesi man pasirodė, gal sienos baltos buvo? ir siūlų gana nedaug, bet gražūs, snobiški net sakyčiau, griebtelėjau 200 g vilnos perpus su šilku ir 100 g vien vilnos, tokios biški su charakteriu (galvoju megzti Shalom daiktą).  Tokia labai išieškoto stiliaus ta parduotuvė man pasirodė (nepadariau nuotraukų :( ), su jauna ir labai žavinga mezgančia pardavėja, kuri, kaip pasirodė, irgi labai mėgsta siūlus. Gana aistringai su padūsavimais mes su ja aptarėm ir tą ir aną ir trečią. O tada aš sakau, o kas ten per jūsų portugališka vilna, o ji man sako, nueik pažiūrėk – you gonna totally like it – ir papaišė ant lapelio planelį. Nu ir nuvariau:)))

Ta parduotuvė jau buvo kitokia, ir pardavėjai jau buvo kitokie.

Gaila, kad tik vieną sieną pafotkinau, prie kitos sienos buvo audinių lentynos ir lygiai toks pats, tokio pat brandumo ir žilumo pardavėjas :) Angliškai siūlų pardavėjas nekalbėjo, aš nekalbėjau portugališkai, bet kaip jis man viską pasakojo, taip nuoširdžiai, užsidegęs, kad aš net supratau, kad jau 20 metų jie tuos siūlus pardavinėja, ir kad tie ploniausi  megzti tik su mašina (lace – mintyse įvertinau ir pagalvojau, kad kam gi ta mašina), tuos storesnius – atrodo trečio numerio virbalais (jau pamiršau), o storiausius – ketvirto:))) tada dar man padėjo spalvas rinktis, ir aš nejučiom nusipirkau kažkiek virš kilogramo tų siūlų. Visai pamiršau, kad aš tik su kuprine, kurioj vietos nėra. Svorio tai galėjau dar gal dešimt kg turėt, bagažas registruotas gi, bet fiziškai vietos nebuvo, o Ryanairas gi nepriima su keliais nešuliais rankose. Paskui kitą rytą, kai reikėjo apsikrovus varyti į traukinį,  pykau ir keikiaus, kol atsitokėjau ir supratau, kad smulkmena čia, iki lėktuvo dar kokios penkios dienos, ko aš čia nervuojuos. O kad negražiai su tom terbom atrodau – na ir kas? Geriau pagalvojus, kas kokią trečią dieną jaučiuosi negražiai atrodanti – so-fucking-what, galima nesidairyt į vitrinas ir veidrodžius:)) ir staiga vėl tapau laiminga tų vilnų prisipirkus.

O atėjus lėktuvo laikui, išėmiau iš kurpinės visus benk kiek šiltesnius rūbus, nes iš plius trisdešimt skridau į plius penkiolika ir žinojau, kad po lėktuvo teks autobuso dar valandą laukti, o jokių ten striukių neturiu. Va taip ir atsirado vietos siūlams, grūdau į visas įmanomas kišenes ir kišenėles, ir sutalpinau.

o va čia – grobis.

3 Comments

Filed under Siūlai

3 responses to “Apie kitus siūlus

  1. Kauni yra danų firma, platinanti estų vilną savo vardu, taip kad siūlai tie patys… O ta portugališka tai žiauriai intriguojanti…

  2. o man dar klausimas dėl Kauni, buvau tikra, kad ten estiška vilna, bet Ravelry pastebėjau, kad daniška? yra dviejų rūšių Kauni?
    bet labai maloniai šiurkšti.
    o portugališki nedaug šiurkštus, tik standūs tokie, neturi merino minkštumo.

  3. Aš jau pavarvinau seilę ansčiau – pavydžiu… Net jų siūlus apžiūrėjau Ravelry, bet gal tai susiję su žilaplaukiu personalu – jie neturi jokio internetinio puslapio, todėl prieinami tik vietoje…

Leave a Reply

