Žiinaaauuu….

…..žiiinaaauu, kad varau Dievą į medį.

Būrių būriai žmonių lanko Anoniminių Alkoholikų būrelius ir didžiausiom pastangom stengiasi išlipti iš to liūno. Matyt dar moka daug pinigų už tai (juk tos AA pramogos mokamos? ar ne?). Man gi, tuo tarpu, kyla nerimas dėl to, kad nebenoriu vyno. Ne,  visiškai atsisakyti jo nė neketinu. Net negaliu – labai nukentėtų mano silpnai organizuotas socialinis gyvenimas. Kas gi eis su manimi gerti vyno, kai aš jo negersiu? O kur daugiau eit? Ir ką daugiau veikt? Ir su kuo?

Grįžtam prie problemos. Aš jo nebenoriu vakarais. Seniau, būdavo, įžengi vakare į namus ir suki link vyno butelio, sumanipuliuoji kamščiatraukiu, prilieji taurę nežinoviškai beveik lig kraštų, paragauji…ir vakaras oficialiai skelbiamas pradėtu. O dabar va nebenoriu. Ir čia ne paskutinių kelių mėnesių užgaida, jau nuo ankstyvo pavasario taip. Nei šis, nei tas, net inkščiau ne kartą miadžikui su upsa, kaip man baisu, bo NEBENORIU.  Na o kad kokių nors Gyvenimiškų Bėdelių neturiu, o rūpintis dėl ko nors reikia, tai aš va ta problema vis ir rūpinuosi, kai tik prisimenu:)))

Ir prašom rūpinimosi rezultatas – šiandien susivokiau, kas man kelia nerimą! Taigi, pasirodo, mano slapta meilė M.M. man kalte įkalė į galvą savo kuria-tai daina, kad vynui pasibaigus išsenka ir jausmas. Įsivaizduojat? Kaip avis ir patikėjau. Ir bijau nežinodama, ko. Bet garantuoju, kad jis tai parašė silpnumo minutę ir gal ne geriausiame gyvenimo etape, o aš iš tos aklos meilės ir patikėjau.

Marka, žinok, aš dabar žinau, niekas ten neišsenka vynui pasibaigus, nebijok, ir kitų negąsdink.

O dar, girdėjau, nuo išsekimo ledai padeda.

1 Comment

Filed under Istorijos, Švietimas

One response to “Žiinaaauuu….

Leave a Reply

