“Žmonės! Sekundės – ir tos į priekį bėga.”

Gavau laiškų su klausimu: kur dingus? vėl mezgi? :))

Ne, nemezgu, kažkaip viskas lekia į priekį. Nespėju. Bet užtat kažkelinto nušvitimo sulaukiau antradienį ryte.

Žadintuvas buvo nuskambėjęs jau tris kartus, po ketvirto karto tenka keltis, nes jis daugiau nebeskamba ir tada geriau jau nejuokauti. Tai paskutinį kartą tą rytą užmigdama dar suspėjau pagalvoti, kad niekonieko, jau antradienis, po jo jau ne taip labai už kalnų ir savaitgalis…niekonieko, pakentėk :) Ir tada V. Šimkus R. Kazlo balsu man kažkur galvoj ar širdy prabilo:   “Žmonės! Sekundės – ir tos į priekį bėga.” Ir aš išgirdau. Ir supratau – laukimu vėl skubinu gyvenimą.

Bet nušvitimo iškart daug gauti negali, kad neapaktum. Tai dar kokią dieną užtruko, kol susivokiau, kad pati sau ir kitiems tą giesmelę giedu turbūt nuo gimimo – aš mėgstu miegoti, man sunku keltis, aš nenoriu keltis, man nepatinka eiti į darbą kasdien, aš noriu ne taip, aš noriu kitaip.  

Na tai kur man bus lengva visa tai, jei aš sau įkalus į galvą ir kitas vietas, kad man sunku:)) Niekada, turbūt, nesu net pagalvojus, kad man lenva, kad aš noriu, kad man patinka rytai (man tikrai jie patinka). Dabar tik taip ir galvosiu, ir suoksiu naują giesmelę: kaip man patinka keltis, kaip man užtenka miego, kokie gražūs rytai, kaip man noris juos matyti:)) žiūrėsim, kas bus. bet ką ten žiūrėt, bus gerai, jei tik įtikinamai suoksiu ir pati patikėsiu:)) Aha aha..girdžiu priminimus apie bėgiojimą. Tai su bėgiojimu jau baigta, nepatikėjau, kad man to reikia. Dabar galvoju, kad reikia kažkaip mandagiai grąžinti bėgiojimo laikrodį. Ir galvoju, kad gal reikėtų grąžinti tą frotinę apyrankę, kad jau vis tiek nenaudosiu. Bet apie apyrankę aš gal “pamiršiu”, labai jau būtų nepatogu.

Bet, sakau, jei taip ir nebus saulėtekio fotkių artimiausią pusmetį, tai taktiškai patylėkit. Galit ten palinguoti galvas demonstratyviai galvodami, kad nieko gero jau iš manęs nebus..bet į akis taktiškai patylėkit:))

O gal dar kas nors nori keisti savo įsisenėjusią giesmelę? Gal daugete lengviau?

(nuostabiausių jurginų šeštadienį prisižiūrėjau)

 

1 Comment

Filed under Aktualijos

One response to ““Žmonės! Sekundės – ir tos į priekį bėga.”

  1. Gal ir kitiems daugiau tų jurginų parodysi;)? Mano vienos mylimiausių gėlių…

Leave a Reply

