Jau saulelė patalan..arba šeimos drama, kurios nebuvo

Šiaurės jūra mane apdovanoja gražiais saulėlydžiais, jei iki iki vakaro pasilieku :)

jau, man rodos, sakiau, kad saulėlydžius bemedžiodama sušlapau kojas ir iki mėlynumo sušalau?:)

Tai primenu tik tam, kad negalvotumėt, kad vakaras buvo romantiškai šiltas. Arba ne romantiškai. Niekaip šiltas jis nebuvo.

Patikėkit, pamačius staiga nei iš šio nei iš to šaltą vakarą iš jūros išnyrantį Kastytį nustebau nejuokais. Dairiausi Jūratės, besivejančios su kočėlu, bet Jūratė matyt ambicinga pasitaikė:)))

Kąstytis ėjo gana ilgai, labai lėtai ir sunkiai, matėsi kad velka kokią tai naštą. Nei tai asmeninių daiktų naštelę, nei tai susikaupusią Gyvenimo naštą:)) Mano smalsumas kartais būna begalinis, ir tada man nesvarbu geliančios šlapios kojos ir alkanas pilvas. Turiu sulaukti ir pažiūrėti, kas vyksta. Sulaukiau ir Kastyčio:)))

Pradžioj kiek drovėdamasi apsimetinėjau, kad jis man nerūpi, kad aš aš ten žuvėdras fotografuoju, bet kai jis išlipo, jau nebegalėjau valdytis ir pripuoliau žiūrėt, ką ten gero atsinešė iš Jūratės:)))

Nusivylimas buvo didžiulis, ne Kastytis jis buvo, o krabų žvejys :(

Iškedeno tinklus ir vėl patraukė žvejot.

O tinklų kedenimas pažadino besnūstančias jau žuvėdras.

Labanakt, man anksti ryte traukinys. Kur veš? Link Reino ir Mozelio santakos :)

3 Comments

Filed under Istorijos, Linksmos istorijos, Vaizdai

3 responses to “Jau saulelė patalan..arba šeimos drama, kurios nebuvo

  1. jurga

    Taigi bandė – vis lindo ir išlindo, lindo ir išlindo… Būtum luktelėjus dar kiek, žiū – ir gatavas Kąstytis :)

  2. Jurga, na bet kiek galima laukti, lauki, Žmogus, ir lauki:)))
    Galėjo jau gatavai Kastyčiu išlįsti:)

  3. jurga

    nuuu, Kastytis gi iš pradžių irgi buvo žvejys, o tik po to Kastyčiu patapo, tai gal ir šitas dar užaugs?.. :)

Leave a Reply

