TGV

Vynas man vėl pakišo koją.

Praėjusią savaitę vieną vakarą, begurkšnodama vyną landžiojau po internetą. Ha .. jau negalvokit .. po mezgimo puslapį landžiojau. Žinau, nuobodokai skamba. Bet daina ne apie tai. O ir aš ne tiek atvira:))

Belandžiodama radau vienos belgės arba kitatautės Belgijoje naują  projektą, jos pačios sugalvotą. Vadinosi jis TGV (pranc. – train grande vitesse arba liet. greitasis traukinys). Tai ji tą žodį ‘train’ pakeitė žodžiu ‘tricot’ – mezgimas. Man, vyno įkvėptai, projektas baisiai patiko, bo gi ir aš mezgu traukiniuose, ir net kokiam TGV bent vieną kartą tai tikrai mezgiau :) Taigi, to paties vyno įkvėpta puoliau jai rašyti – kaip man patiko, kokia smagi idėja, kaip aš irgi mezgu traukiniuose ir dar kažką apie givenimą. Na o gale ten apgailestavau, kad ji jau surinkusi testuotojų ir kad daugiau jų nebereikia, o aš taip norėjau patestuoti, na bet gal kitą kartą.

Bet, man taip labai atrodo, viso to rašinėlio aš neišsiunčiau, pagalvojau, nu-kam-čia-rašinėji-žmonėms ir išjungiau tą langą nesiuntus.

Praėjo apytikriai kelios dienos ir aš gaunu privačią žinutę iš tos moters su klausimu, ar aš nenorėčiau testuoti jos to TGV projektėlio. Man buvo šokas, aš staiga ėmiau nebesusigaudyti, tai išsiunčiau aš jai tą rašinėlį, ar ne. Ir jau vynas buvo išsiblaivęs ir jau aš nelabai turėjau laiko testavimams, ir šiaip aptingau. Beeet…galvoju….na jeigu aš vis dėlto išsiunčiau, tai dabar Labai Negražu atsisakyti. Bet kaip aš galėjau išsiųsti, kai buvau tūkstantį procentų tikra, kad neišsiunčiau.

Na ką gi, ėmiausi testuoti, specialaus pasirengimo nereikėjo, siūlų turiu kokius kažkiek kilogramų, įvairiausių :)

Ir vos pradėjus labai džiaugiausi, kad ėmiausi, modelis siaubingai paprastas, nieko nereikia nei skaičiuoti, nei žiūrėti. Mezgiau važiuodama į Larochette, o iš ten į Echternach, o iš ten į Liuksemburgą, o kitą rytą prie kavos pribaigiau. Greitas, lengvas ir man labai gražus ir patogus dėvėti daiGtas.

Jau kai baigiau, atėjo man į galvą, kad jei būčiau tai moteriai rašius, tai būčiau rašius prie komentarų, puoliau tikrinti visus komentarus ir savo rašinėlio neradau:)))) Na, matyt, čia kaip visad – viskas susideda savaime:) ir didelių pastangų nereik.

Jūsų teismui TGV, tik versija – autobuso :)

 

6 Comments

Filed under Sumeistravau

6 responses to “TGV

  1. Beautiful colours and beautifully knitted. You take such wonderful photographs too!

    Just awarded you the Versatile Blogger Award :)

  2. aš jaučiu išlepinau save spalvomis :)
    man atrodo, na spalvos kaip spalvos, ne tokių dar būna :)

  3. eik sau mezgėjėlė nuo malonės :) koookios spalvos

  4. Aurelija

    Gerai, kad tą koją vynas pakišo :) Nuostabiai atrodo, gali spalvų terapija užsiimti žiūrėdama, o po to dar kaklą pasišildyti. Ir pats tas mezgimas autobusuose, traukiniuose, stotelėse ir t.t. man toks artimas ir suprantamas :)

  5. Pritariu, ir man pati gražiausia versija. Tokios spalvos…

  6. upsa

    eiktusau, kokios spalvites (butinai su i trumpaja)!!! Numezgei pachia grazhiausia versija ish visu!!!

Leave a Reply

