Aktualijos

Siaubingai noriu miego, neturiu nė kiek energijos ir nė kiek dėmesio, nesugebu atskirti mėsinių viščiukų nuo dedeklinių. Va su ta sąlyga ir patraukiau per pietus iš darbo Miestan, pamaniau – užsuksiu į vieną kitą parduotuvę, pasimatuosiu vieną kitą rūbą ir gal atsibusiu. Nebūtų čia verta nė minėti tokių niekų, jei ne pastebėjimas autobuse.

Atvažiavo autobusas, įlipau, įsitaisiau kampe, ir, kad jau nei klausyt nei skaityt nieko neturėjau, teko ieškoti, į ką paspoksoti. Radau greitai. Su manim įlipo būrelis žmonių, turbūt kolegų. Tame būrelyje labai energingai kalbėjo vienas vyras. Amžiaus toks tarp manęs ir 45 metų. Į jį ir įsispoksojau. Bet Kažkas man neleido ramiai spoksoti, koks tai negeras jausmas ėmė muistytis kažkurioj smegenų vietoj. Paspoksau, nusisuku, atsisuku, paspoksau, susinejaukinu, nusisuku. Ir taip besimuistydama susivokiu, kad Kažkas man burbuliuoja: matai?? jo veide matosi visas jo vynas! matai??

Sakau: nematau…ok..matau.

Aišku, nebūčiau nei kreipus dėmesio, jei Kažkas man būtų bandęs parodyti kokį prasigėrusį veltėdį. Bet kad parodė žmogų, kuris, greičiausiai, dirba tą patį, ką ir aš, apsirėdęs, nusiprausęs, ir net, beveik garantuoju, geria kul’tūringai, ne kokį šiprą ar šilelį. Ir vis tiek jo veide matosi VISAS JO VYNAS (jau čia aš isteriškai, bet bandau susikontroliuoti). Bet ir tai manęs visai nejaudintų, jei neverstų galvoti apie visą mano vyną.

Visą likusį laiką rūpinausi (retoriškai), kiek taurių ir kiek kartų per savaitę dar neparodo veide viso tavo vyno. ir dar bandžiau suprasti, ar man tai baisu ar ne. Na tas vynu paženklintas atvaizdas. Menkiausias stresas ar neDAmiegojimas mano atvaizdą paženklina .. tai ten vienas kitas vyno ženklas…bet Kažkas man vis tiek neduoda ramybės.

Net ėmiau galvoti, ar čia man tikrai taip skanu, ar čia tik gyvenimo būdas (o gal greičiau – poza)? Bet tas lengvas pusiausvyros (visokios) praradimas toks malonus :) Toks pakeliamas tas gyvenimo lengumas tampa :)

Tai kiek vis dėlto taurių ir kartų atvaizdo nepagadina?

Procrastination... by infusionn

Procrastination…, a photo by infusionn on Flickr.
4 Comments

Filed under Aktualijos, Malonumai, Švietimas

4 responses to “Aktualijos

  1. tai žinai, TAS ryte pasirodęs vėliausiai link kitos dienos vakaro dingsta.
    bet va tas permanentinis…makiažas…taip sakant.
    su juo gyventi reikia.

  2. Anonymous

    Sprendimas labai paprastas. Imi ir antkarto geri tiek, kad pasirodytu vynas veide. Tada jau zinai kiek gali izgerti… tik beda, kad tas (t.y. vynas) veide pasirodo rytais.

  3. negalvok, kad aš nesusinervinus:/
    jaučiu, dėl to veido niekaip nevalioju kamščio iš butelio ištraukti:/

  4. eiktušikt winia
    sakau tau
    Jau kaip šlapiu skuduru veidan čia pavarei…
    Jau dievedieve, tai dar liepk ir rūkyt mest.
    Nu negaliu… susnervinau….
    Vynas jai veide bliamba.

Leave a Reply

