Jo didenybė Liuksemburgas II

Kažko man labai turistinės fotkės gauansi:)) Gal aš tikrai širdy – turistas:))

bet tos vietos man tikrai patinka:))

va čia prie upelio yro toks didelis medis, o po medžiu – kažkokie dideli iš žemės išlindę akmenys, labai smagu pasėdėti, o ypač jei staiga nestiprus lietus užklumpa, bet jei tikras liuksemurgoniškas lietus – tai medis nepadės ;)

o čia toks kokių 5 rožių rožynėlis link man labai patinančo takelio :) Kaip man gražu tos rožės uolų fone – tai pasidalinu :)

o čia jau tas takelis:)) jame aš ilgai žioplinėju, ten žemiau tvorelės yra “daržai” su daug moliūgų, levandų, nelabai daug slyvų ir kitų augalų.

čia vazdelis pasisukus 360 laipsnių kampu :)

O čia gabalėlis, man rodos, Clauseno, į kurį aš vos ne per Vokietiją atėjau, kaip aplink:))) Mind you, čia vis dar miestas, gabalėlis tarp centro ir mano darbo:)) jei tik aš gerai susigaudau…

o čia apėjus didelį ratą grįžtu iš Clauseno, vėl netoli to mėgstamo takelio :)

O čia pakeliui keistu takeliu iš Clauseno nufotkinau savo šilkinę/vilnonę skarą, kuriai akis apsimečiau Vilniaus oro uoste, laukdama lėktuvo į Liuksemburgą, naujus laikinus namus :)) pabaigiau traukiniuose, jau vėliau :)

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

