(biški sužviegia)

Šiandien man žvėriškai ilgas penktadienis. Aš jį tiesiog kenčiu – nors čia man labiau tiktų žodis “kentėju”. Bet toks kentėjimas kartais ir į gera, kad jau vis tiek turi kentėti, išeiti negali, tai gali paplanuoti savo gyvenimą.

Suplanavau sekančiai:

1. Blogelyje gal padarysiu rubriką “sentencijos”, bo dažnai tenka kažką labai prajuokinančio rasti interneto pelkėj. Pvz., šian sugalvojau paskaityti atsiliepimus apie savo senuką fotiką – pac laikas po trejų metų:))) Tai iš esmės atsiliepimai geri. Ten reikėjo parašyti privalumus, trūkumus ir bendrą vaizdą. Tai vienas vyrukas prie trūkumų parašė:

“TRŪKUMAI: ką žinau.. gal tik, kad biskį sužviegia fotografuojant..kažkaip neįprasta po SLR, ai..iš tikrųjų nėra trūkumų, aš nepastebėjau..”

Jau pusdienį labai ima juokas iš to “biški sužviegia” :)) Jau beveik pasiekiau tą stadiją, kai juokas ima ir iš piršto.

2. Užkalbino mane čia biški apie kepures, ir staiga supratau, kad vienos kepurės aš tikrai nedėvėsiu, nepatinka man jos forma. reikia mėgti tokias labai nukarusias, o aš nemėgstu. tai sugalvojau, kad reikia dar padaryti dalybų rubriką ir išdalinti kepurę (tikiuosi, kai matysit, kad niekas neima, tai kas nors susimylėsit ir paimsit? kitaip man bus kaip kirviu per ego). Bo dar ir atliekamą naują poliarinį (nu polarising) filtrą turiu, ir jo išmieros man visai netinka.  Tai gal ir tą galėčiau išdalinti.

Filtro dalybų kol kas neskelbiu. Laukiu, kol Tomas Manding Aure Banzai atsiras. Tik išvažiavau iš Vilniaus ir jis kažkur skradžiai žemę prasmego.  Tai jeigu jam ta išmiera irgi netiks, tai skelbsiu dalybas :)

3. kaip tas mano paaugliška meilė dainuoja – saaavaaaitgalis ateina…

Galvoju, gal yra kokie savaitgalių išgyvenimo kursai? Kai dabar reikia kasdien eiti į darbą, man tie savaitgaliai tokio nežmoniško vertingumo pasidarė, kad aš bijau juos sugadinti ir stengiuosi net per daug nekvėpuoti ir nejudėti, kad tik nesugadinčiau:)) Ir tiek noriu viską veikti, kad susisuka ne tik galva, bet gal ir žarnos. Tai jau dabar karštligiškai bandau suplanuoti šeštadienį. Sekmadienis jau griežtai suplanuotas – jūra vėl laukia, tai rami galva, o šeštadienis su pirmadieniu – atviros dienos, galiu VISKĄ veikti. tai va nuo to VISKO dažnai pasidaro NIEKAS, nes kaip asilas – neapsisprendžiu, ko galėčiau atsisakyti.

4. nusipirkau vienpusį ryanairo bilietą į Porto (Portugalijoj), spalio pradžiai, už 18 eurų. Neįsivaizduoju, kaip mano visi sunkūs gadget’ai ir atsarginiai triusikai tilps į 10 kg, bet turės tilpti, bo mintis – pakeliauti kuo pigiau, tai taisyklės neleido už bagažą primokėti. Grįžt atgal planuoju iš Faro, daugmaž po savaitės.

tai va ir visi planeliai.

neturiu jokios iliustracijos, nelabai man patinka tekstai be iliustracijų. Bet gal pakentėsit?

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

