Siuntinys su detalėms, skant :)

Na ką gi, siuntinį sufotografau grįžus.

Paskui biški su viena Drauge papletkinom apie kitus žmones, tai tada aš dėl atgailavimo ėjau sutvarkyti Butą. Aptvarkiau. Galvojau, kad sutvarkysiu, bet tada geriau pagalvojau – tas pletkas vienas kitas ne tokia jau ir nuodėmė, tai tik aptvarkiau.

Nu tai va, su tuo siuntiniu tai nieko keisto, Miadžikas jau šimtą metų pajaučia, kad man ko nors reikia ir pasirūpina. Rūpestingesnio žmogaus už ją nesu sutikus.

Vilniuje aš turėjau iš jos dovanų gavus arba jos Parduotuvėj buvau nusipirkus visokių fainų dalykų. Bet kai čia krausčiausi, tai pasiėmiau tik keletą jos auskarų, porą apyrankių ir vieną svočios gėlę….rudeniop ateisiu su ja darban – čia jei kam iš naujų bičiulių kyla klausimų dėl svočios gelės:))

Bet čia man žiauriai trūko vyšnių kauliukų. Ypač kai koją išsisukau:)))) tai Miadžikas pirma sužinojo apie tą koją – ir prašom, aš jau turiu kauliukus (žr. toliau). Dar man labai patiko avių bandos ir istorijos, Vilniuj vieną bandą turiu prie lovos, o kitą – didžiajame lagamine su siūlais.

Dar tokį muilą ji man buvo prirodžius, Klaipėdoj viena mergina labai gerą muilą verda. Ir aš jau ne kartą lindau į tas jos ‘muilo vonias’ ir ketinau pirkti muilo, bet vis patingėdavau parašyti jai:))) tai prašom, Miažikas pasidalino ir aš jau turiu fainiausio muilo:)

ojėzau, kaip aš čia reklamiškai skambu, kaip kokia “Baltojo katino svetainė”:))))

eina prie fotkių.

Nu va, siuntinys va šitoj dėžė atkeliavo:))

va tokie paketėliai dėžėj buvo

Va čia maikutė su miadžiko baiboku:))) padla fotikas ne bauboką, o raukšles mano fotkina:/ nekenčiu:/

va tokie pakištukai po puodeliu buvo:

dar buvo svirplelės atvirukai. ir apsidžiaugiau, ir kiek nusiminiau – masinė gamyba palieka dvasią kažkur toli. Svirplelės piešiniai tokie gyvi ne atvirukuose ir be užrašų :) bet vis tiek džiaugiuosi, kad dabar jos piešiniai jau vieši ir kiekviena nemokanti piešti pinda negalės sakyti, kad čia jos kūryba:))

žinoma – avys su savo istorijom:))) jos ten levandų prikimštos:)

ir aišku – vyšnių kauliukai, kuriuos galima šildyti arba šaldyti pagal reikalą:)

dar muilas – Pieno vonių!

ir, aišku, Miadžikas nebūtų Miadžikas, jei neišlankstytų ko nors nesuvokiamai miniatiūriško:))))

va šitoj mažytėj jos dėžutėj buvo dar labiau miniatiūriškas laiškas, kuriame buvo parašyta, kad viskas čia yra DĖL DŽIAUGSMO :)

na kąąąą…geras pavyzdys parodytas, adresuką galima gauti iš Miadžiko, kontaktai – ten šone:)))))

4 Comments

Filed under Uncategorized

4 responses to “Siuntinys su detalėms, skant :)

  1. upsa

    upsa pavydi nesidraskydama :/
    jeika

  2. bet su Miadžiku muštis negaliu, turiu dar kokias tris dienas jaustis dėkinga.
    kad nebūčiau nedėkinga karvė.

  3. haha…kažkodėl pamaniau, kad čia upsa akis man drasko, tai jau norėjau pasidaužyti renkinuku:))

  4. jėzusmArija kaip tu čia išliaupsinai viską :))))
    man vistiek ta nuotrauka su maike labai graži. Ten tokia gera partija išėjus :)))))

Leave a Reply

