The New Me

Šiandien iš pažįstamos ir gal net naujos bičiulės lenkaitės Gošos gavau dovanų apyrankę!

Aišku, jau tik negalvokit, kad puošimuisi – nė iš tolo.

Planas toks: ketinu pradėti bėgioti, bėgiosiu kasdien – ar lietus, ar sniegas, išlieknėsiu, išgražėsiu, išjaunėsiu — mm…jau matau, kaip elegantiškai kilnodama kojas bėgu, veide jokios kančios – tik pasitenkinimas, bėgančią mane nulydi susižavėjimo kupini žvilgsniai.

Apie šitą planą vieną dieną papasakojau Gošai (viso plano neatskleidžiau, pasakiau tik tą pirmą dalį – ketinu pradėti bėgioti), o ji bėgioja turbūt nuo lopšio – nors sako, kad tik kelerius metus, bet aš netikiu. Tai kai aš išgirdau iš jos, kad yra Specialių Rūbų bėgiojimui, Specialių Batų ir dar visokiausių Specialių gadget’ų, tai man jau mirtinai prireikė viso to. Jau žinau, kokius reebok batus reikia pirkti – gaila tik, kad reikia pirkti kažkokius paprastus, be ten visokių naujų technologijų, kurios išgražina užpakalį, tai kiek nusiminiau. Ir rūbus kažkodėl sintetinius reikia pirkti, tikiuosi rasiu gražesnių negu vien tokios tarybinės mėlynos spalvos – tais mėlynais rūbais aš tikrai nebėgiosiu. Tada ji dar man paskolins Specialų bėgiojimo laikrodį. Apyrankę (toks frotinis šniūras aplink riešą) jau turiu…pasirodo, tie frotiniai šniūrai naudojami prakaitui nusivalyti – na prakaitas gal ir nelabai numatytas mano gražiajame paveiksle..

aha aha..kas ten dar – prisiminiau, kai jau tampi patyrusiu bėgiku, tai bėgdamas geri ne paprastą vandenį, o Specialų, su vitaminais. Gal vyno mažas buteliukas tiktų? Jame daug vitaminų. Gi žinot, kad kai duodi kraujo, po to turi gerti raudoną vyną, kad atsistatytų visos funkcijos? – labai sveikatinantis gėrimas. Tik jau matau Delfyje straipsniuką, kaip viena lietuvė kokioj nors svečioj šaly buvo išmesta iš maratono, skirto kokiam nors labai tauriam reikalui, už girtuokliavimą bėgimo metu :))

Iš tikrųjų, net nežinau, ar galiu laikyti save tikrai pradedančiąja, nes pradėti jau bandžiau prieš dvi vasaras. Svečiavausi pas Draugus ir Draugas liepė man pradėti bėgioti (Vynikai, tarė jis autoritetingai, tau reikia pradėti bėgioti – dėl visa ko nesiaiškinau, kodėl man reikia bėgioti). Saugumo sumetimais, pasakiau, kad pradėsiu Lietuvoje, buvau morališkai nepasiruošis pradėti bėgioti svečioj šaly. Grįžus vis neramino duotas pažadas bėgioti. Teko susirasti kažkokius senus treningus, kokių 15 metų senumo sportbačius. Susiruošiau, išėjau, o kieme prisėdę kompanijos, aišku, supratau iškart, kad visi suprato, kokia aš sportiška-ir-kaip-aš-kas-vakarą-bėgioju, ir kaip man nė motais valandą pabėgioti.

Nuėjau iki tako, kuris buvo panašiausias į bėgimo, viens du — eeee—po kokių 5 minučių atsitiko kažkas baisaus – gerklėn sušoko ir plaučiai ir širdis, į šoną kažkas subedė peilį ir jėgų liko vienintelia minčiai – turbūt mirsiu. Susiėmiau už pilvo, plaučių ir širdies vienu metu ir bandžiau išgyventi. Po kiek laiko viskas vėl sukrito į vietas, vėl ėmiau bėgti, bet dabar nei 5 min. nereikėjo – vėl ta pati krizė. Bliaka – pagalvojau – matyt yra koks nors burtažodis ar kas nors, nes itaip tikrai galima mirti. Bėgioti aš nė kiek nebenorėjau, norėjau grįžti namo, nusimesti tuos bjaurius bėgiojimo rūbus, ir veikti ką nors mielesnio. Bet grįžti negalėjau dėl tos suknistos kompanijos kieme. Nu neleido ego nors tu ką. tai teko dar dvidešimt minučių vaikščioti ratais ratais aplink namus. Paskui dar užsukau parduotuvėn ko-nors-skanaus-paguodai ir jau tada leidau sau grįžti oriai namo. Ir žinokit Aukštybės buvo man mielaširdingos, tą patį vakarą Delfis išspausdino kažkokį rašlevą straipsnį apie tai, kad “ši vasara prognozuojama labai karšta, reikia labai daug gerti ir susilaikyti nuo per didelės fizinės veiklos”. Tai visiškai nuramino mano neramumą dėl pasižadėjimo bėgioti ir per tuos porą metų gal net iki troleibuso nesu pabėgėjus.

Bet tai buvo seniai. Dabar aš suaugus subrendus Dirbanti Moteris ir man vieni juokai bus ten kokį parką apibėgti. Bet patirtis bjauriai rėkia į ausį, kad neskubėčiau aš tų Bėgiojimo Rūbų pirkti. Kaip aš nemėgstu tokio nemandagaus rėkavimo …

6 Comments

Filed under Uncategorized

6 responses to “The New Me

  1. winia

    Draugas, jėėėzusmarja, dafai aš tau papirksiu naują megztinį Kiolne, galėsi išsirinkti kokį nori iki piam eurų?:))) blem kaip pasiilgau jūsų balagano:)) Greičiau grįžkin Europon:)))

  2. winia

    Jurga, bijau, kad mano rūbai kabės parduotuvėj :))) dėl visa ko bandau išvengti susidūrimo su Goša, nors ji tikria labai miela:)))

  3. Draugas

    o jeigu nesulopysi, tuomet ne tik kad teks pradet begiot, bet dar ir Kaledu Senis hantelius atnesh :/
    dar karta Pagarbiai,
    dar karta Draugas

  4. Draugas

    Vynikai, jei uzlopysi man brangaus megztinio rankove (turtas jau 3 metus nelopo), ash savo zhodzhius (nu, kad tau begiot reikia irtaiptoliau) atsiimsiu.
    Pagarbiai,
    Draugas

  5. jurga

    kaip baigėsi su bėgiojimo rūbais ir bėgiojimu? pas vieną tokį labai artimą žmogėną kabo “bėgiojimo rūbai” ir “bėgiojimo idėja” jau kokius du metus spintoj, taip gražiai apdulkėję… :))) hmmm, turbūt čia lemtis tokia, tų bėgiojimo rūbų. :)

Leave a Reply

