Šeštadienis Briuselyje, aka Trumpas bato gyvenimas

Trumpa priešistorija – kai žiemą krausčiaus iš Briuselio į Vilnių, kelis daiktus palikau pas Juditą. Paskui pavasario gale kokius 18 kg daiktų, kurie man pasirodė visiškai nebereikalingi, pargabenau į Vilnių, ir liko tik keli, man atrodė, siūleliai, kuriuos ketinau vasarą parsivežti į Liuksemburgą. Na ir vieną šeštadienį patraukiau Briuselin tų poros daiktelių.

O dar kita priešistorija – man labai reikėjo savaitgaliams patogių batų, ne aukštakulnių ar žemakulnių plonais odiniais padais, bet patogių padų, kurie būtų geri grindiniais vaikščioti. Liuksemburge nieko neradau, patraukiau Vokietijoj. Ten irgi Nieko neradau, nu taip nieko neradau, bet padai cypė ir reikalvo NORS ko nors po jais minkštesnio. Teko pirkti tokius Hush Puppies batus, nukainuotus iki septim eurų. nu negražūs jie…kol ne ant kojos – pusė velnio, bet ant kojos buvo negražūs, nu bet patogūs tai tikrai. Padai džiaugės, aš – nelabai. Tai va tais batais iš iškeliavau Briuselin.

Tarėmės, kad atvažiuosiu dar priešpiet ir turėsim gražaus laiko iki vakaro. Traukinys sugedo, tai atvažiavau perpiet.  Liūdesys – liko nepatikrinta siūlų partuotuvė Bailli gatvėj.  Mano sugalvotas planas buvo toks – ateinu pas Juditą, paimu lagaminą su tais keliais siūleliais, padedam jį traukinių stoty ir tūsinamės iki vakaro. Bet Juditai man sako…o tu žinai, kiek čia daug tavo daiktų? Netikiu, kad daug, bet tada staigiai patikiu, nes ji man parodo. Pasirodo čia net ne viskas, ką ji parodo, dar ten yra knygų, cd ir kito keisto stuff.

Problemų aš nemėgstu spręst, aš mėgstu jas atidėti kuo toliau, kartais ir nebereik spręsti. Tai ir dabar nusprendėm, kad pofik, einam tūsintis, o apie daiktus pagalvosim vakare.  Išeinam. Bekalbėdamos viena per kitą susikalbam, kad reikia patikrinti tokią Labai Gerą batų pardę – patraukiam. Ohmyfuckinggod, kiek ten gerų batų! Išeinam nusipirkusios po tris poras batų ir patraukiam į barus.  Pirmiausia einam Gordono (atrodo taip??), tada toooo..kaip ten jis…iš stiklinių/medinių bokalų, vėliau prisiminsiu, paskui dar kažko faino..žodž, iki vakaro aš jau labai su įvėpimu ir linksma. Beliko kažkaip tuos likusius daiktus kažkur susidėti. Tai grįžom pas Juditą, ėmėm mane pakuoti, gavosi sekančiai:  1 lagaminas, 1 renkinukas (9 kg į jį telpa – oro uostuose išbandyta), 2 didelės gariūninės ikėjos tašės, ir  ir vienas keliauninkas – aš.  Ir, tiesa, dar prie visų tų nešulių, trys dėžės batų. Nu tai batus Judita man sukaišė be dėžių po vieną į tas gariūnines tašes. Pamiršau paminėti, kad pavakary ėmė nežmoniškai lyti ir nesimatė jokio pragiedrėjimo.  Kaip mes traukėm į Šumano stotį su tais nešuliais per lietų, vaizdelis vertas pamatymo, bet nepamatysim.  Taigi, atvarėm prie traukinio, aš užvilkau traukinin (ten gerokai palipti reikėjo) du nešulius, Judita kitus du man užmetė:))) Kažko jaučiausi, kaip iš Rusijos glūdumos kaimo Maskvon važiuočiau, truko tik skaros po papais sukryžiuotos ir nugaroj surištos. Tai va,  apsikrovus nešuliais po devynių 20 išjudėjau traukiniu maršrutu Briuselis-Liuksemburgas. Pajudėjus traukiniui aš dar pagalvojau, kad ką aš čia sėdėsiu kaip vargšialė prie lauko durų, ir su visais nešuliais užsivilkau į antrą traukinio aukštą. Lauke ėmė staigiai temti, lietus nežmoniškas, niūru ir t.t. Na tai pagalvojau, bent naujų batų turiu ir ėmiau ieškoti, kuo čia persiauti dėl džiaugsmo. Paieškojus tašėj sugraibiau du vienodus batus, išsitraukiau, o senus batus sukišau į  tašę. Tada pasirodė, kad tas traukinys Briuselis-Liuksemburgas iš tikrųjų važiuoja tik iki Arlono, iki Liuksemburgo dar apie 20 km.

Vadinasi, Arlone reikia perlipti į kitą traukinį. Vadinasi, reikia persinešti labai staigiai sekančius nešulius: vieną lagaminą, vieną rankinuką, dvi gariūnines ikėjos tašes. Bet pirmiausia reikia nuo antro aukšto nusikuopti. Nu ką,  sukaupiau visas jėgas, staigiai nutėškiau žemyn tas gariūnines tašes, tada lagaminą, tada renkinuką ir laukiu sau prie lauko durų, kol traukinys sustos. Jau buvo po dvylikos, naktis, lyja, tamsu, niūru, visi miega, visam traukiny tik kokie 5 keliauninkai. Žodžiu, aš kažkokiais kosminiais būdais vienu rankos mosteliu iš to streso naktį likti Arlone permečiau visus nešulius į kitą traukinį nė nemirktelėjus. Liuksemburge atsiradau pirmą nakties. Išlipau su visa manta ir patraukiau link to tilto per stotį, maldaudama, kad tik-veiktų-liftas. Liftas neveikė, bet aš nelinkus nervintis dėl tokių smulkmenų. Vėl sukaupiau visas jėgas, vienu ypu nežinia kaip užvilkau viską, bo bijojau palikti ir po vieną nešioti, bo ten aplink visokių benamių ir narkomanų būta. Tada su visa mantele  persivilkau per tą poilgį tiltą ir kitam gale liftas jau veikė, nu tai lengvai nusileidau žemyn. O nuo ten jau Rukoj Podat namai – kokios 5 min kelio. Einu, lyja, juokas ima, tašė nuo lagamino kokius tris kartus nukrito, tai stojau vis naštos patvarkyti. Galiausiai parsivilkau, numečiau viską – jėgų nebebuvo nė gramo,  bet nusiteikimas buvo labai geras – smagios dienelės būta. Nu tai įlindau į dušą,  ir jau kokią antrą nakties maniau griūsiu negyva lovon…bet užsmalsavau, a kokių gi ten daiktų parsivežiau, ir besikuisdama, žiūriu, gi vieno bato nėr (to seno, dviejų savaičių senumo).

Iškart pagalvojau, kad batas pagalvos, kad aš jį tyčią pamečiau, nes naujų nusipirkau, jaučiu aš netyčia juo ir atsikračiau, bet aš čia nekalta, čia pasąmonė pasitvarkė – netaikadašantjospykčiau. Kad jis taip negalvotų, aš nepatingėjau vėl apsirengti ir išeiti nakčia per tą lietų bato ieškoti – juokas ėmė mirtinai, prunkštavau visą kelią. Nuėjau iki stoties, bet bato neradau:)))) Tai jaučiu jis vargšas pasimetė kažkuriuo metu man keičiant traukinius. Tai tokia liūdna bato istorija ir toks trumpas bato gyvenimas.

Bet tą antrą tai turiu, negaliu gi švaistytis apynaujais batais. Gal kada pravers..

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “Šeštadienis Briuselyje, aka Trumpas bato gyvenimas

  1. :)))))
    Nu tai sveikinu ar kažkaip ten
    Jau visur ten susiregistravau ir lauksiu naujų istorijų.
    Jaučiu, kad ne viena aš ;)

    ooo..miadžikai, galiu praedinti tavo komentarą:)))

Leave a Reply

